loading...
بزرگترین سایت بازی
ehsan بازدید : 308 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

fifa14-global-cover-header_656x369

به تازگی شرکت EA Sports در تازه ترین فعالیت های خود اقدام به انتشار یک تریلر و چند تصویر در خصوص بخش Ultimate Team عنوان موردانتظار FIFA 14 کرده است و در واقع این شرکت علاوه بر انتشار چند تصویر و یک ویدئو از این بخش هیجان انگیز،اقدام به انتشار دو تصویر از گیم پلی عنوان شبیه ساز فوتبال “فیفا ۱۴” نیز کرده است که شما در ادامه میتوانید آن تصاویر را مشاهده بفرمایید:

لطفا به ادامه ی مطلب بروید!!!

ehsan بازدید : 314 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

GTAV_11

به نظر می رسد که بعد از انتشار اولین تریلر گیم پلی GTA V اشتیاق گیمر های pc برای تجربه ی این عنوان جهان آزاد به بالاترین حد ممکن رسیده است چرا که طومار آنلاینی که خواستار انتشار این عنوان جهان آزاد بر روی pc هستند به شدت در حال گسترش می باشد و تاکنون از مرز ۲۰۰ هزار امضا نیز پیشی گرفته است.

لطفا به ادامه ی مطلب بروید!!!

ehsan بازدید : 248 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

url

زی The Walking Dead:The Game که در سال ۲۰۱۲ عرضه شد یکی از بازی هایی بود که از لحاظ داستانی یکی از ناب ترین و خالص ترین نقش آفرینی ها را در خود داشت.بعد از انتشار پنج قسمت از این بازی،شرکت سازنده ی این بازی یعنی Telltale Games  اعلام کرد که فصل دوم این بازی در حال ساخت است.همچنین DLC جدیدی از این بازی به نام The Walking Dead:400 Days از این بازی منتشر شد که پلی ارتباطی بین فصل اول و دوم بازی میباشد.سازنده ی این بازی اطلاعاتی از فصل دوم منتشر کرده است که میتوانید در ادامه مشاهد کنید.

لطفا به ادامه ی مطلب بروید!!!

ehsan بازدید : 159 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

220px-Pac-Man_-_The_Adventure_Begins_promo

یکی از خاطره انگیز ترین بازی ها و کارکتر های تاریخ بازی های ویدئویی Pac-Man است که مقرر شده تا قسمت جدیدی از آن برای پلتفرم های رایج عرضه شود؛ البته به صورت سه بعدی! به گفته ی Namco Bandai این بازی اکتبر ۲۰۱۳ به بازار عرضه خواهد شد.

لطفا به ادامه ی مطلب بروید!!!

ehsan بازدید : 225 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

unchartedeyeoftheatlantis

امروز تصاویری در دنیای مجازی لیک شده است که خبر از آنچارتد دیگری را می دهد. آن طور که پیداست پروژه ی بعدی ناتی داگ، Uncharted 4: Eye of Atlantis نام خواهد داشت.

لطفا به ادامه ی مطلب بروید!!!

ehsan بازدید : 204 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

battlefield-4-multiplayer-screen

به تازگی یک خرده فروش Czech از نسخه ی کامل کننده ی عنوان شوتر DICE یعنی Battlefield 4 رونمایی کرده است.طبق اطلاعاتی که این خرده فروش چکی رونمایی کرده ما باید در نسخه ی کامل کننده ی عنوان Battlefield 4 شاهد عرضه وسایلی مانند دستبند،لیوان مخصوص یا کیفی ویژه  با طرح این عنوان بهمراه ویژگی های مخصوص برای بازی…. باشیم.در ادامه جزییات بیشتری ببینید.

لطفا به ادامه ی مطلب بروید!!!

ehsan بازدید : 266 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

Watch_Dogs Internet connection

کمپانی فرانسوی Ubisoft دوباره تایید کرد که بخش تکنفره بازی Watch Dogs را می توان به صورت آفلاین به پایان رساند و نیازی به اتصال به اینترنت نیست.

لطفا به ادامه ی مطلب بروید!!!

ehsan بازدید : 1013 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

LEGO-Marvel-Super-Heroes-Cast

قطعا به دست گرفتن کنترل سوپر قهرمانان و ضد قهرمان های کمیک های مارول هیجان جالب توجهی خواهد داشت. بازی LEGO Marvel Super Heroes این امکان را به شما خواهد داد و کنترل شخصیت های نامدار Marvel را بر عهده بگیرید اما بر اساس لیست جدیدی که از کارکتر های قابل بازی در LEGO Marvel Super Heroes اعلام شده، نام شخصیت های جدیدی دیده می شود که از جالب توجه ترین آن ها می توان به حضور نام Stan Lee اشاره کرد.

لطفا به ادامه ی مطلب بروید!!!

ehsan بازدید : 211 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

assassins-creed-4-black-flag1

یکی از بزرگ ترین انتقادات وارده به Assassin’s Creed III ماموریت های فرعی بازی می بود که در دراز مدت باعث خستگی بازیکنان می شد. اما حال Ubisoft در قسمت چهارم می خواهد جبران مافات کند. چرا که بر طبق اعلام این ناشر ماموریت های فرعی Assassin’s Creed 4 به قدری متنوع هستند که هرگز به مانند این را احساس نکرده اید وشما به هیچ وجه دچار احساس خستگی از این بخش نخواهید شد

لطفا به ادامه ی مطلب بروید!!!

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا سایت مورد پسندتان هست؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 324
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 106
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 274
  • بازدید ماه : 274
  • بازدید سال : 21,636
  • بازدید کلی : 1,164,422