loading...
بزرگترین سایت بازی
ehsan بازدید : 198 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (0)

طی سخنانی پس از تبخیر ماه گذشته در OnLive، رابرت لویتان، مدیر عامل شرکت از پاندو شبکه، هشدار می دهد که بازی ابر 3-5 سال دیگر به قبل از ضربه زدن واقعا گام های بلند برداشتن آن صبر کنید.

همانطور که من قبل از اعلام، "OnLive ممکن است در آینده است، اما در آینده است امروز." من دوست دارم در حال توسعه محصولات خود را به کمک به اختراع آینده، این است که احتمالا هیجان انگیز ترین بخش در مورد یک کارآفرین فناوری. به مدت 30 سال به من شده است ممتاز برای ساخت کسب و کار جدید و کار با فن آوری های جدید است. بنابراین طبیعتا، من یکی از طرفداران از آنچه که OnLive و Gaikai مجموعه ای از به انجام رساندن است. من مطمئن هستم بینایی خود را از جریان بازی رخ خواهد داد - من فقط مطمئن شوید که زمانی که. تقریبا یک سال پیش در blogpost در Gamasutra من در مورد چالش های پوسته پوسته شدن جریان بازی. من به طور خاص اشاره به هزینه مربوطه، و همچنین نگرانی قابلیت استفاده (مانند تاخیر). اخبار از سوختن OnLive اخیر از طریق میلیون ها دلار در ماه و در حال وارد شدن به ABC قرار داده تا به این مسائل نشان داده شده بود (در حالی که برخی از نظر دهندگان پیشنهاد) آسان نیست برای غلبه بر. علاوه بر این، اخبار فروش Gaikai به سونی در ماه ژوئیه نیز ثابت می کند که کار بیشتری باید انجام شود تا این صنعت را قابل دوام وجود دارد. Gaikai جریان در ابتدا مفید برای دموی ها و تریلر ها ثابت شده است، اما هنوز راه طولانی برای رفتن به آن را مقرون به صرفه با کیفیت بالا، تجربه بازی بی وقفه برای ارائه وجود دارد. من می توانم به برخی از دلایل به همین دلیل سونی تصمیم به خرید این شرکت تصور کنید - اما سونی را مجبور به سرمایه گذاری سال های مختلف و بسیاری از میلیون ها دلار به تکنولوژی Gaikai بیشتر به زنده یک واحد کسب و کار است. فقط به عنوان سرمایه گذاران در OnLive آماده نیست به ادامه برای تامین بودجه R & D مورد نیاز به ادامه این شرکت را به عنوان آن بود، من کاملا مطمئن سرمایه گذاری سرمایه گذاران در Gaikai مواجه بودند همان issue.The کل صنعت بازی باید همچنان به ریشه OnLive و Gaikai به موفقیت، به دلیل جریان بازی خوب برای علاقهمندان به بازی و برای ناشران به طور یکسان خواهد بود. با این حال، من به عنوان دست اول در اولین حباب دات کام را دیدم، ما رو به واقع گرایانه است. کارآفرینان مانند استیو پرلمن و دیوید پری در حال انجام کار خود را زمانی که آنها اعتیاد به مواد مخدره فن آوری - هر CEO خوب رو به یک کشیش را برای شرکت خود، و کار یک کارآفرین را به این است که تا حدی به فروش آینده است. من به یاد داشته باشید زمانی که OnLive برای اولین بار اعلام شد، من به یاد داشته باشید زمانی که آنها برای اولین بار آن را demoed آدرنالین واقعی در آن غرفه سازی نمایشگاه و دموی وجود داشت. در واقع، ما به دنبال در سه تا پنج سال دیگر حداقل قبل از شبکه و فن آوری به کار است. نقل قول از مارک Benioff، مدیر عامل شرکت Salesforce، به خوبی به مخمصه OnLive و جریان صنعت بازی: "در کسب و کار، ما می گویند که مردم دست بالا گرفتن آنچه که شما می توانید در یک سال انجام دهند و دست کم گرفتن به آنچه که شما می توانید در یک دهه انجام دهد. "رابرت لویتان مدیر عامل شرکت شبکه پاندو، یک پلت فرم تحویل محتوا ارائه می شود که بسیاری از معروف رایگان بازی بازی مانند لیگ افسانه ها و ارباب حلقه ها کاربران آنلاین حاضر در است. قبل از تاسیس پاندو، او تاسیس شرکت iVillage، Flooz.com و YearLook شرکت.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا سایت مورد پسندتان هست؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 324
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 106
  • آی پی امروز : 245
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 344
  • باردید دیروز : 163
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 904
  • بازدید ماه : 904
  • بازدید سال : 22,266
  • بازدید کلی : 1,165,052