loading...
بزرگترین سایت بازی
ehsan بازدید : 193 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (0)

2K به من فرصتی برای صحبت به رندی Pitchford، بنابراین من درست و از او خواست بسیاری از سوالات مربوط در مورد مرزی 2. سپس من را بیرون انداخت نوت بوک من و صحبت بسیار زیادی از مزخرف هتاک به جای. به همراه داشت به من در ترکیبی تیرانداز RPG فروش از روز پس از بحث مهارت های درخت همیشه می تواند انجام دهد. مرز 2 اگر شما نمی دانید چه 2 مرزی است، شما احتمالا تحت آن سنگ برای مدتی بوده است، اعتیاد به مواد مخدره است آسمان بالا. ترکیبی تیرانداز، آرپیجی و عاقبت در سال 2009 حق رای دادن اولین. اصلی چیزی از ضربه تعجب بود و بادوام محبوب ثابت شده است. با استفاده از یک سلول بی انتها سایه سبک انیمیشن سرشار از طنز است. بهترین بیت اسلحه است. به طور تصادفی تولید غارت به معنای squillions از boomsticks امکان پذیر می باشد.محبوب ترین کلاس در مرزی 1؟ این واقعا حتی. رولاند محبوب ترین بود، اما که واقعا غیر عادی است. این واقعا بود. ما در واقع نوع توسط آن شگفت زده است. ویژه هنگامی که ما شرط های ما در ابتدا قرار می گیرد که قبل از ما این بازی را در خارج وجود دارد قرار داده است، ما تصور است که می تواند وجود داشته باشد که برخی از اجرا دور - اما شخصیت کم ایفا کرده است، مانند 20 درصد از زمان بازی شده است. تنها چهار وجود دارد، به طوری که یک پنجم آن زمان، که بسیار شگفت انگیز است. هیچ کلاس حیوان خانگی این زمان، به جز شاید Mechromancer؟ Mechromancer رفتن به تبدیل شدن به نوع به مانند کلاس حیوان خانگی.برخی از مردم در مورد مایا به عنوان یک کلاس حیوان خانگی، قفل فاز مایا صحبت - می دانید، او می تواند بیرون انداختن توپ فاز، و او تا به برخی از توانایی های دیگر. این مقایسه جالب است. برجک سرباز شد تا به برخی از ویژگی های PET-. هنگامی که ما برای اولین بار تصور که قبل از ما خواب Mechromancer، ما، ما واقعا نیست که از کلاس حیوان خانگی است. آیا آن را نمی تواند سرگرم کننده اگر Axton نوع کماندو فکری در مورد جان پناه خود را مانند یک حیوان خانگی! او به آن صحبت کنید، آیا او نیست. آره. ما حتی در زمان است که یک گام بیشتر است. - او در عشق با آن است. این حیوان خانگی خود را. او دارای. او به آن اشاره دارد مانند همسر خود را. "آیا شما با missus؟" وقتی که او می اندازد از تفنگ. او در مورد آن صحبت endearingly. آنتونی [برچ] واقعا یک کار بزرگ در اسکریپت را برای آن انجام داد. که بود تکرار زنجیره ای از ایده هایی که منجر به آن است. بودند هر کلاس ایده های عجیب و غریب است که شما تا به حال به بیرون انداختن در مجموع وجود دارد؟ اوه، آره. در ابتدا، ما تا به حال تخته سفید پر شده است. هر کس که آمد و نوشتن مانند احمقانه است، چیزهای دیوانه، مانند "مبارزه با سرآشپز". فقط نوع مضحک از ایده است. اما از طریق آنها نوع از ایده های سرگرم کننده الهام گرفته است. من فکر می کنم مبارزه با سرآشپز و در واقع می تواند بسیار سرد است. ترکیب مواد تشکیل دهنده آن را بیش از حد، درست است؟ حمله غوغا او مانند وردنه. تابه. تابه: درست است. شما عاشق آمدن به استرالیا، شایعه است که من شنیدم. من انجام می دهم. این عالی است. اول از همه، چیزهایی است که در اینجا زندگی می کنند که شما نمی توانید تصور کنید وجود دارد - فقط حیوانات عجیب و غریب است که اینجا زندگی می کنند. جانور کیسه داری شبیه خرس کمی شبیه گورکن جانور کیسه دار است. این احتمالا چیزی کم عجیب و غریب است که ما داریم. Cassowaries، از سوی دیگر؟ آره. در مجموع badass. آه. آیا شما، مانند ... echidnas؟ بله. این موجود عجیب و غریب است.جانور کیسه داری شبیه خرس است که چنین چیز عجیب و غریب، عجیب و غریب است. و واضح مانند koalas و کانگوروها وجود دارد. روز دیگر من در مورد EMU صحبت شد و من در مورد cassowary گفته شد. آن را مانند یک EMU badass است. این مثل، چنگال و شاخ شدم. این واقعا جالب است. سرزمین های مرزی 1 بود واقعا غرب احساس، در حالی که بسیاری از محیط های ما که در مرزی دیده می شود 2 را به تمام انواع از مکان های. آیا مکان های منطقه ای با مضمون؟بگو، استرالیا مانند؟ آیا می توانم از emus پیدا کنم؟ آه، من می بینم که در آن در حال حاضر شما در حال رفتن است. این یک سیاره بیگانه است، بنابراین حیات وحش وجود دارد نیز بسیار عجیب و غریب است، و آن را بسیار خاص به پاندورا. مرزی 1 ما در زمین بایر، مناطق خشک است که خشک و گرد و خاکی هستند، و یک مجموعه خاص از چیزهایی است که زندگی می کنند وجود دارد وجود دارد. هنگامی که ما را به سرزمین های مرزی رفت و 2 و ما تصور از جهان، ما به خودمان فکر کردم، اگر پاندورا 30 برابر اندازه زمین است، و ما تصور تنوع در محیط زیست و موجودات مختلف فقط بر روی زمین - تصور کنید که می تواند در پاندورا وجود داشته باشد. که باز ذهن ما به تمام انواع موجودات جالب و جدید وحشی است. من نمی خواهم به از بین بردن هر چیزی، اما یکی از بچه های ما نوع نقشه - نقشه نشان می دهد که جغرافیا نمی. تصور کنید که چاپ کردن و یا تکه ای از کاغذ و پایین در اینجا چهار شخصیت های قهرمان و آنها را در مورد آن بزرگ [ژست کوچک] هستیم. در سراسر این جدول - مشخصات یک نگاه - با همه موجودات مختلف در این بازی جمعیت. تصور کنید که همه این چیزها های مختلف قرار دادم.آن را از طریق این موجودات کوچک و چیزهایی غول پیکر و چیزهای پرواز در هوا می رود. شما می بینید که این مجموعه ای از همه این موجودات - و پس از آن مسائل در پایان در اینجا وجود دارد که در خارج از محدوده. شما فقط پا. این به ما نشان داد که در حال حاضر صدها و صدها و صدها نفر از چیزهایی برای کشف.این زیبایی است. من فکر می کنم که در واقع یکی از نسخه های محدود - یک کپی از آن فیزیکی است. بنابراین Terramorpheus - عظیم الجثه رئیس RAID سطح بالا در جلسات پیش به ما نشان داده شده است - که در آن نشانی از او در طول این مقیاس متناسب؟ او بزرگترین چیز نیست. او خیلی بزرگ است. اما او را به بزرگترین موجود نیست. چند چیز حتی بزرگتر از او وجود دارد. قابل توجهی بزرگتر است؟ حداقل یکی وجود دارد که باعث می شود او را نگاه کوچک. عالی.من دوست دارم کارفرمایان بزرگ حماسی است. ، مانند "آه در حال حاضر ما در مشکل هستید." آره، آن را بسیار عالی است. به ویژه هنگامی که شما در مشکل هستند و شما را به کشف کردن که چگونه به مقابله با آن است. مانند، "اوه شما فقط برای نشان دادن به شما نیست" - نه، نه، این است که واقعا تو صدا غذا خوردن است. همه رئیس برخورد مستقیم از دعوا و یا آیا شما باید قطعات اسکریپت؟ شما می دانید که گاهی اوقات یک برخورد رئیس شما و شما فکر می کنم که رفتن به شگفت انگیز، اما بعد از آن یک cutscene شما می توانید، و یا اهرم و شما حل پازل. ما واقعا به مکانیک بازی کرد. که گفت: برخی از شرایطی که در آن علاوه بر این به آنچه که به طور معمول از شما می خواهم از مبارزه با موجودات انتظار می رود، دیگر از خطرات زیست محیطی و چیزهای دیگر که به نوعی می تواند منافع اضافی و پیچیدگی را در موقعیت های خاص وجود دارد وجود دارد. ، اما هیچ یک از این است که "شما باعث cutscene، نشان داد که شما رئیس و در حال حاضر شما در حال انجام یک نوع کاملا متفاوت از گیم پلی" ترکیب را فشار دهید و یا هر چیز دیگری وجود دارد. این رویکرد ما در زمان نیست. ما دوست داریم به ارائه کارهای هر چند، مثل در مرزی 1 از ملاقات شما برای اولین بار به شما مانند کارت ... عنوان A دریافت ZED؟ کل بسیاری از کارت های عنوان برای NPCs و هیولا را ما انجام داده ایم، و آنها بسیاری از سرگرم کننده است. اما این فقط ارائه، و پس از آن است که از بین می رود و آن را یک نوع freeform از مبارزه است. نوشتن بسیاری از اقدام صدا در بازی وجود دارد؟ حتی فقط با quips، من تکرار است که بسیاری نمی شنوند. این زیادی است. بیش از 120، 130 کاراکتر در مرزی 2. آیا تکرار صدای بازیگران استفاده می کنید؟ گاهی اوقات. برای قطعات کمی، و یا استعداد شما می توانید با تعداد زیادی از محدوده. بسیاری از افرادی که در استودیو صدای مختلف - نقش ارل دیوانه در سرزمین های مرزی. هی خاکستر چی بازی؟ شما در مرزی اشلی برچ [هی خاکستر چی بازی؟ شهرت به عنوان یکی خوب، درست است؟ بله، شخصیت کوچک تینا. [برادر اشلی را] آنتونی بخشی از تیم گیربکس است و او نوشت: اسکریپت برای بازی، و زمانی که اسکات Kester تصور این شخصیت، ریز تینا، و کمک کرده است را به شکل به این ایده که به نوعی آغاز شده را به سمت یک شخصیت تکیه، و پس از آن آن را فقط نوعی از احساس - اشلی احتمالا می تواند کشتن این. آنتونی پرسید خواهر خود را به آن را انجام دهد و پس از آن نوشت: برخی از مسائل شناخت صدای او واقعا خوب، و آن را واقعا باهوش مسائل، واقعا سرگرم کننده است. من فکر می کنم بسیاری از مردم در حال رفتن به آن لذت می برند، شما لازم نیست بدانید که اشلی است که آن را لذت بردن از. من مطمئن هستم که آنها را، کیفیت نوشتن حتی در اولین بازی واقعا بالا بود در حال حاضر. چرا نویسندگان شما تغییر به هر حال، از Mikey نیومن به آنتونی برچ؟ خب، نگاه کنید: این در واقع نوعی از فرآیند گروه، راه ما آن را اولین بار بود. [و طراحی بازی مدیر] مت آرمسترانگ تصور جهان و ایجاد بسیاری از شخصیت ها و شخصیت ها. سپس افراد دیگر ایجاد برخی از شخصیت ها و شخصیت های دیگر، و مات و [تولید کننده] سیمون [هرلی] نوشت: یک دسته از مسائل است. و پس از آن همسر من است و من از طریق رفت و کامل، عبور اسکریپت کامل. با در دست Mikey رفت و بیش از آن همه ساخته شده و آن را خوب است، چرا که نوشتن من خیلی خشک است - من فقط در تلاش برای به انجام رساندن بخشی از آن است. Mikey آن را سرگرم کننده و سرگرم کننده ساخته شده است. در طول راه، او بسیاری از شخصیت های تقویت شده، و در برخی موارد، بسیاری از شخصیت های. اجرا من Tannis - استاد Tannis - او واقعا خسته کننده نوع دانشمند بود، و من این سیاهههای مربوط است که سیاهههای مربوط به علم او را که شما برای بعضی از اطلاعات را از طریق مورد نیاز بودند. اما من نوشت: آنها تقریبا، [یکنواخت] کاپیتان ورود تاریخ عضویت: 21 ستاره - واقعا خسته کننده و خشک و صرفا اطلاع رسانی است. Mikey رفت و بر آنها و ایجاد این روایت کاملا جدید است، بنابراین، هنگامی که شما را به داستان او گوش او مانند آرامی دیوونه میشم، و شما بخشی از آن را به عنوان اتفاق می افتد.شما می شنوید آن را در گزارشات خود اتفاق می افتد. این در واقع نوع از فرایند گروه A، ما آن را اولین بار. به طوری که فرایند واقعا سرد بود، اما نوع از هاج و خپل بود. با مرزی 2، ما واقعا می خواستم یک ذهن اختصاص داده شده بود که داشتن همه آن. ما می خواستیم تداوم. به طوری که هیچ چیز بی اعتباری هر چیز دیگری، آن همه حس کاملا ساخته شده بود به دلیل آگاهی وجود دارد هر بیت از آن را از یک ذهن وجود دارد. به طوری که فرایند واقعا سرد بود، اما نوع از هاج و خپل بود. با مرزی 2، ما واقعا می خواستم یک ذهن اختصاص داده شده بود که داشتن همه آن. ما می خواستیم - من نمی خوام قوام می گویند، چرا که شخصیت های بسیار متنوع و گوناگون است - آن را تداوم است. به طوری که هیچ چیز بی اعتباری هر چیز دیگری، آن همه حس کاملا ساخته شده بود به دلیل آگاهی وجود دارد هر بیت از آن را از یک ذهن وجود دارد. Mikey رسید از آنتونی، و اساسا گفت: "هی پسر خوشتیپ، می خوای مرزی نوشتن 2؟" و آنتونی مانند "اوه، آره" بود. بنابراین ما آن کار می کرد واقعا سریع است و او به تگزاس نقل مکان کرد و استودیو پیوست و به خود را به طور کامل به آن است. او انجام یک کار بزرگ است و ما در حال حاضر بسیاری از فلسفه و روش به اشتراک گذاشته شده، و او واقعا بلافاصله grokked سبک. من واقعا افتخار است. او آن را در یک خلاء البته انجام نشده است، ما همه در این کار با هم. او تا به حال تعداد زیادی از نفوذ و ورودی [از همکاران وجود دارد و تعداد زیادی از زمان که در آن ما می خواهم بیش از همه چیز، از طرح خط بالا به تفاوت های ظریف خاص از شخصیت ها وجود دارد. آنهایی از ما که مراقبت در مورد کارهای خاص، و حافظه از چیزها را از بازی اصلی، بروید و با او کار می کنند. به عنوان مثال آن را واقعا برای من مهم است که وقتی سخنی که برای ستایش دیگران میگویند، چگونه است که همه چیز شما را ملاقات، فقط مرتب کردن بر اساس حق، که آن را یک روش خاص با نحوه سخنی که برای ستایش دیگران میگویند تصور می شود رفت. من واقعا نزدیک با آن و به همراه او و واقعا کار می کرد از برخی چیزهای - لگد خط به عقب و جلو. به عنوان یک نتیجه، آن را احساس می کند مرزی از طریق و از طریق، اما انسجام خاص و با کیفیت به دلیل آنتونی است که به یک سطح کاملا جدید نسبت به آنچه که ما انجام داده ایم قبل از وجود دارد. Transmedia من می بینم یک سری کمیک بیرون آمدن وجود دارد. آره، Mikey نوشتن همه آنها را، او در حال حاضر یک دسته از آنها را نوشته است. این سرد است. Mikey یکی با همان ناشر کتاب های کمیک برای دوک Nukem انجام داد، و Mikey همچنین آنهایی که برای برادران در آغوش. او دوست دارد که متوسط ​​و او نشانی از یک کار بزرگ است. آیا می خواهید برای دیدن مرزی گسترش بیشتر به آن قلمرو transmedia؟ مانند فیلمهای کوتاه، و یا کارتون؟ کارتون ACE. این امر می تواند سرد شود. اما من نمی دانم.چیزهای خنده دار اتفاق افتاده است چون ما عاشق کمیک و Mikey نوشتن را دوست دارد آنها را. برایان مارتل، که یکی از همکاران من، یکی از صاحبان این شرکت، او را دوست دارد کمیک و او می خواستم ببینم که اتفاق می افتد. و دیوید Eddings توسعه تمدن کسب و کار ما و پسر مجوز است که، او را دوست دارد کمیک و او می خواست که به اتفاق می افتد، او دارای یک رابطه خوب با بچه ها کتاب های کمیک است. ما واقعا در اطراف تلاش برای مجوز اموال را به بچه های دیگر در حال اجرا است. هیچ برنامه وجود دارد، آن را فقط به چیزهای اتفاق می افتد زیرا می تواند یا آن را باید یا به این دلیل که مردم می خواهند آن را به اتفاق می افتد به طوری که آنها آن را به اتفاق می افتد. این چگونه است که اتفاق افتاده است. ما واقعا در اطراف تلاش برای مجوز اموال را به بچه های دیگر در حال اجرا است. اما ما دوست دارم از آن لذت ببرید، و ما نیز به احترام استعداد است که به آن می شود و فضا را دوست دارد و ما با افرادی که در آن کار می کنند. اما هیچ برنامه وجود دارد، آن را فقط به چیزهای اتفاق می افتد زیرا می تواند یا آن را باید یا به این دلیل که مردم می خواهند آن را به اتفاق می افتد به طوری که آنها را از آن اتفاق می افتد. این نوع از شسته و رفته است و همه چیز را در این جهان اتفاق می افتد، چرا که مردم، آن را به رخ می دهد. این خلقت که ما مسئول - وقتی که من به ما می گویند، من به معنای انسانیت - بنابراین من فقط می تواند نه می گویند "اوه، من دوست دارم که یک فیلم برای دیدن" - این امر می تواند سرد است، اما من در هیچ عجله برای دیدن یک فیلم بد ساخته شده است. من می خواهم برای دیدن میز کتاب منبع RPG ساخته شده است. این چنین یک محیط بزرگ است. این امر می تواند سرد شود. ما در واقع می خواهم که ایده و ما که مراقبت بیش از حد است. بازی برادی راهنمای استراتژی مرزی و مرزی 2. آنها برای سرزمین های مرزی 1 راهنمای استراتژی یک نسخه محدود که ضخامت فوق العاده بود و یک تن از محتوای منحصر به فرد، که اتفاق افتاده است، چرا که بچه های ما، به رهبری توسط Brian Burlesan یکی از تولید کنندگان ما است که واقعا در مورد آن مراقبت، و فقط برداشت این همه مواد و قرار دادن آنچه که می توانست کتاب منبع که به راهنمای استراتژی. این وسیله نقلیه ما است. ما که دوباره به یک درجه بزرگتر در مرزی 2 استراتژی راهنمای. راهنمای استراتژی نسخه محدود فقط در بالا و فراتر از آن می رود. در حال حاضر آن است که یک قلم و کاغذ RPG نیست، آن را واقعا فقط در مورد اطلاعات است. اطلاعات بسیار وجود دارد، بسیار backstory، بنابراین بسیاری از شخصیت ها و جزئیات بسیار در مورد آمار و شخصیت ها و همه چیز، دشمنان، چگونه همه آنها کار، که یک امکان پذیر می تواند از آن یک قلم و کاغذ RPG مشتق وجود دارد. دوشاخه آن را به GURPS، یا هر چیز دیگری. امکان پذیر است. من مطمئن هستم که کسی، در واقع. من می شود جای تعجب نیست. ما شده ایم چند بار توسط افراد نزدیک، و دوست دارم، من دوست دارم بازی های هیئت مدیره، اما فقط خیلی زمان و فضا وجود دارد. شما نمی خوام انجام هر چیزی نیمه assed. شما باید اولویت بندی کنید. اما اگر شما می دانید هر کسی که یک کار بزرگ انجام دهد و برای انجام هر یک از کسانی که همه چیز را واقعا دوست دارم، آنها را تشویق به رسیدن به ما. ما بسیار استقبال از این نوع از چیزی. بیکن PR سوال: یک سوال. آه، نه، من نفرت آخرین سوال. من همیشه و وحشت از چیزی واقعا گنگ. مانند، هر بیکن در نقطه TV GA-زنده عمل وجود دارد. برخی از مراجع بیکن وجود دارد. من فکر نمی کنم شما مجاز به تولید هر چیزی geeky قرار داده و بیکن شوید. احتمالا یک قانون وجود دارد. ما برخی از خطرات وجود دارد. من میخوام آن را خراب نکند. آه عزیزم.این است که بزرگ یک معامله نیست. این یک معامله بزرگ خواهید بود. فقط می دانم این است: [تخلیه گلو، خم به دستگاه ضبط صوت، صحبت می کند و با دقت بسیار نظرات شخصیت های مرزی لزوما منعکس کننده نظرات سازندگان است. در واقع، اغلب، ما ایجاد شخصیت به عقاید هجو است که ما هدفمند با آن مخالف است. به نظر می رسد که کاملا تمرین. آیا شما شده است تمرین که؟ چگونه من می دانم که شما می توانید بیکن ذکر؟ من بود صحبت کردن به کسی دیگری در مورد این روز دیگر. آن را مانند وقتی که شما تماشای پارک جنوبی است و شما را در مورد آنچه Cartman تشکر نژادپرستانه است فکر می کنم. البته تی ری [پارکر و مت استون، سازندگان] تشکرها نژادپرستانه نیست. اما آنها نوشته شده است همه چیز، آنها صدای عمل آنچه Cartman می گوید، و آنها که رفتار کنایه ها و نظرات تا بقیه از ما می تواند مانند: "این پسر ادم سفیه و احمق، مثل Cartman نمی شود." او مانند مدل نقش ضد است. ما شخصیت هستند که به همان شیوه. بنابراین، هنگامی که بیکن شما روبرو می شوند - آن نیست که بزرگ یک معامله است. من فقط به messing اطراف. آیا آنها حتی خوک ها در پاندورا؟نه، آنها skags؟ نه، من به قسمت عقب کشتی را نمی خورند. آنها طعم کمی مثل مرغ است. همه چیز وجود دارد. این عطر و طعم چسبناک است. Bullymongs مثل مرغ طعم نیست. آنها به غذا خوردن در واقع بسیار دشوار است. بسیاری از چیزهای دیگر وجود دارد. Stalker ها. شما می خواهم فکر می کنم که آنها را مانند مرغ طعم اما آنها در واقع نوع - من تصور آنها طعم مانند، اگر شما می توانید مانند، صدف مخلوط - صدف نیست، اما چیزی بیش از حلزون مانند، که اگر شما آن را طبخ بیش از حد مقدار از آن کمی سخت می شود؟ مخلوط که با - آیا تا به حال پنیر رشته؟ جایی که به نظر می رسد مانند آن را یک چیز است، اما شما می توانید پوست رشته کمی؟ نگاهی به بافت حلزون کشیده واقعا طولانی و سپس بسته بندی کردن یک دسته از آنها با هم است. شما می توانید آن را تقریبا مانند گوشت خوک خرد شده تکه تکه، اما هر رشته کم است و بیشتر شبیه - ولز ولز، شما واقعا در این مورد فکر کردم. منظورم این است، خب، من فکر کردن در مورد آن را در حال حاضر. شما باید یک آشپز کتاب آزاد است. من فکر کردن در مورد آن را در زمان واقعی است. دارم سعی می کنم تصور کنید که چگونه آن را مزه. آشپزی پاندورا باید وجود داشته باشد. است که می تواند خوب باشد. انجام آن. فقط برای گوشت جایگزین اجازه می دهد، در ضمیمه در پشت. تعداد دفعات زیبا پاندورا. خوردن چیزهایی. PR: من فکر می کنم استاکر و بیشتر شبیه به طعم کروکودیل، اما با بافت بوقلمون overcooked باشد. stringiness، آره، این چیزی است که من در. تمساح خارج از حلزون دور نیست. اگر شما واقعا در مورد آن فکر می کنم، این است که دریا نفوذ گوشت به آن رو شده است. کتاب کوک باید وجود داشته باشد. این امر می تواند واقعا سرد است. Bullymong خورش. ارسال بازی به جیمی الیور. الهام بخش او. کسی که به درک که در واقع وجود ندارد پاندورا. در واقع شما می توانید این موجودات است. چه می خواهیم کاری انجام دهید؟ ما قصد داریم به پاندورا، البته مرزی 2 راه اندازی بر روی PC، پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 را در 18 سپتامبر در آمریکا و 21 سپتامبر در جای دیگر.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا سایت مورد پسندتان هست؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 324
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 34
  • تعداد اعضا : 106
  • آی پی امروز : 131
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 157
  • باردید دیروز : 163
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 717
  • بازدید ماه : 717
  • بازدید سال : 22,079
  • بازدید کلی : 1,164,865