loading...
بزرگترین سایت بازی
ehsan بازدید : 263 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

تصدیهای دولتی رئیس جمهور Smedley جان فکر نمی کند که مردم باید در درگیر در صنعت بازی بود اگر آنها را بازی بازی نمی کند.

صحبت با لبه، Smedley می داند از آنچه که او صحبت می کند، چرا که ظاهرا مرد حوا کاربران آنلاین حاضر در سایت "بازیکن بزرگ است، اگر چه او اذعان می کند Planetside 2 به بیشترین مدت زمان بازی خود را از اواخر سال. "من واقعا بازی کند. من در پارسیان، پوچ ثانیه کل بیت هستم. من بازی در حال حاضر بازی Planetside 2، دوتا 2 و حوا. حوا استفاده می شود این بازی خط مقدم، اما در حال حاضر آن را در این بازی پس زمینه به خاطر من انتخاب را نداشته باشند، من با داشتن سرگرم کننده بیش از حد در Planetside 2. و دوتا 2 من بازی زیادی با بچه های من در حال حاضر، "او گفت. "به نظر من، افرادی که بازی را بازی نمی کند، هیچ کسب و کار در این کسب و کار است. باید باشگاه پارسه تنها، من فکر می کنم. من می توانم مردم را که نمی دانم به آنچه که آنها در حال صحبت کردن در مورد زمانی که آن را به بازی این چیزها می آید تحمل نیست. "Smedley در حال حاضر در حال حرکت همه بازی ها تصدیهای دولتی را به یک سرزمین آزاد به بازی پس از موفقیت DC جهان آنلاین و دیگر عنوان F2P بر روی PC و PS3.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا سایت مورد پسندتان هست؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 324
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 106
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 163
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 616
  • بازدید ماه : 616
  • بازدید سال : 21,978
  • بازدید کلی : 1,164,764