loading...
بزرگترین سایت بازی
ehsan بازدید : 245 یکشنبه 02 مهر 1391 نظرات (0)

سیاه و سفید OPS 2 چند نفره خواهد بود نوآورانه بدون جسارت بیش از حد از آنچه که باعث می شود آن را "نیروی حیاتی" از تماس از حق رای دادن وظیفه، خون اشام علامت گذاری به عنوان رئیس Treyarch گفته است.

صحبت با CVG، خون اشام گفت: به منظور اقامت مربوطه یک سری را تغییر دهید، اما در همان زمان را از بیگانه هسته پایه آن فن است. "چند نفره است که نیروی حیاتی از حق رای دادن، گفت:" خون اشام. "ندای وظیفه چند نفره 365 روز یک سال، بیست و چهار هفت، در سراسر جهان ایفا کرده است. اما ما می توانیم بهتر انجام OPS سیاه و سفید بود همه چیز را از ما می خواست آن را به انجام. ما تا به حال سفارشی سازی، تئاتر، ویرایشگر علامت، نقشه بزرگ، گزینه های زیادی - اما یکی از چیزهایی است که آن را انجام نداده است نگاهی به گیم پلی و می گویند: "با سلام، اجازه دهید به میزان قابل توجهی نوآوری بر برخی از سیستم های هسته ای این. "با رنگ سیاه OPS 2، Treyarch با سیستم هسته گیر کرده است و چیز جدیدی اضافه شده است، خون اشام، گفت: به منظور حفظ دسترسی در حالی که هنوز هم با اضافه کردن عمق. "من فکر می کنم که اگر شما می خواهید برای حفظ حق رای دادن، که شما در حال رفتن به نوآوری و تازه نگه داشتن آن، بلکه باقی می ماند درست به هسته خود را،" او گفت. "این کاملا سوزن ما سعی می کنیم و موضوع در هر بازی است. "من فکر می کنم شما را به نگه داشتن بازی در دسترس دارند که عمق. من فکر می کنم بازیکنان چندی به پوست پشت لایه بر روی این یکی را به خاطر بسیاری از مسائل که در زیر وجود دارد، همه انواع از راه های مختلف به بازی در حال حاضر وجود دارد. اگر شما می خواهید برای زنده ماندن شما در حال رفتن به بازی اهداف و بازی با تیم خود استفاده کنید. "من فکر می کنم که یک تغییر اساسی به راه مردم بازی های Call of Duty است. سیاه و سفید OPS 2 نه تنها بازی COD بعدی، آن را واقعا یک گام عمده ای در چگونگی تماس با گیم پلی وظیفه رفتن به درک "شما می توانید کل پیشنمایش چند نفره از طریق ثبت نام به عنوان خوانده شده. است.بازی Call of Duty: سیاه OPS 2 نوامبر 13 بر روی PC، PS3 و ایکس باکس 360

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا سایت مورد پسندتان هست؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 324
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 47
  • تعداد اعضا : 106
  • آی پی امروز : 117
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 141
  • باردید دیروز : 163
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 701
  • بازدید ماه : 701
  • بازدید سال : 22,063
  • بازدید کلی : 1,164,849