loading...
بزرگترین سایت بازی
ehsan بازدید : 282 دوشنبه 03 مهر 1391 نظرات (0)

جهان توسعهدهنده بلیزارد وارکرفت دنده تا راه اندازی این بازی مه گسترش بعدی Pandaria این هفته. توسعه به انتقاد اطراف گاههای وحشیانه دشوار در تحولات ناگهانی و عمده گسترش قبلی پاسخ داده است.

صحبت با AusGamer، منجر روبرو می شوند منصوب یون Hazzikostas منعکس در تحولات ناگهانی و عمده مسائل مربوط به سیاه چال انداختن اغلب مورد بحث، "خوب، ما دائما در بازخورد از بازیکنان ما و یادگیری درس است. متاسفانه ما مناسب در آنچه که ما انجام می دهند، اما ما سعی می کنیم به منظور بهبود و رفع اشتباهات گذشته است. "" فقط یک زن و شوهر نمونه، "او ادامه داد:" در جهان بزرگتر، یک چیزی که ما متوجه شدیم این است که پتانسیل زیادی وجود دارد در استفاده از توقف تدریجی و تیم تلاش است که به اثر بزرگ استفاده می شود برای کمک به بازیکن احساس می کنند بخشی از داستان بودند و پیشرفت و پیشبرد این داستان، اما در همان زمان هر چند، آن را نیز می تواند در خدمت به تقسیم بازیکنان است. "" در سیاه چال مرتبط توجه داشته باشید، "او افزود:" یک چیزی است که ما به وضوح از بازیکنان ما در آغاز تحولات ناگهانی و عمده شنیده شده است که بسیاری از آنها گاههای قهرمانانه خود را به بیش از حد دشوار است و آنها یک تجربه خسته کننده به عنوان یک نتیجه، و برخی از یک محصول از این واقعیت است که ما شروع به ساخت ما تحولات ناگهانی و عمده گاههای بود - و آنها در درجه اول طراحی شده بودند - قبل از به دنبال ابزار سیاه چال زندگی می کنند را بر روی سرور "" بنابراین ما طراحی سیاه چال برای مخاطبان سنتی که همیشه مصرف کرده بودند به سیاه چال انداختن محتوا، که است که می گویند گروه از دوستان و آمپول صنفی. اما آن را با تحولات ناگهانی و عمده زمان تبدیل بیرون آمد یک تغییر عظیم در این راستا به عنوان یک نتیجه از نگاه ویژگی به سیاه چال انداختن ترین سیاه چال که به طور تصادفی توسط گروه مطابقت ساخته شده از افرادی که در صف بودند به صورت جداگانه اجرا وجود داشته شدند و بازی با دیگران که آنها تا به حال به احتمال زیاد قبل از و به احتمال زیاد هرگز ایفا کرده است هرگز به بازی دوباره و که به طور کامل تغییر پویا چگونه شما به مشکل پاسخ و چگونه شما به سختی پاسخ. "Hazzikostas سپس نور در رویکرد جدید تیم خود را به سیاه چال ریخته در مه از Pandaria، "بدیهی است که ما به سرعت تغییر تنظیم از سیاه چال در تحولات ناگهانی و عمده، اما این درس را آموخته ایم و گرفته شده به قلب در حال حرکت به جلو در هنگام طراحی سیاه چال برای مه از Pandaria. بازیکنان که سیاه چال تحولات ناگهانی و عمده نا امید شده بودند، باید یک تجربه بسیار بهتر در سطح 90 زمانی که آنها شروع به در حال اجرا گاههای "همه چیز در باره ی Warcraft III TFT & DOTA & World of warcraft: مه از Pandaria راه اندازی سپتامبر 25.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا سایت مورد پسندتان هست؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 324
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 106
  • آی پی امروز : 254
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 358
  • باردید دیروز : 163
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 918
  • بازدید ماه : 918
  • بازدید سال : 22,280
  • بازدید کلی : 1,165,066