loading...
بزرگترین سایت بازی
ehsan بازدید : 320 پنجشنبه 06 مهر 1391 نظرات (0)

بازی Metal Gear Solid: صفر زمین و ویژگی های پایه ساختمان شده اند توسط هیدئو کوجیما در نمایشگاه Eurogamer مورد بحث قرار گرفته است. VG247 دیو کوک وجود دارد برای کسب اطلاعات بیشتر.

متال گیر تبدیل شده 25 سال. که جهنم از یک مدت طولانی برای یک حق رای دادن برای حفظ طور کامل و بدون خارج شدن از ریل، حتی اگر بسیاری از گیمر ها بازی دوم به عنوان یک بیت از تلو تلو خوردن را مورد توجه قرار داده است. قدرت ماندن می خواهم که نه تنها یک شبه اتفاق می افتد، بنابراین چیزی است که به وضوح در کار است. اما در دنده فلزی جامد: صفر زمین، هیدئو کوجیما، خالق سری تصمیم به تغییر قالب و پایه بازی بعدی خود را در یک محیط جهان باز است. این یک قمار است، اما از آنچه که ما دیده و شنیده، طرفداران نیاز نگران نباشید. پس از بازی Metal Gear Solid: صفر زمین در یک واقعه اخیر سالگرد 25th، اعتیاد به مواد مخدره اینترنت است که به دنبال ثابت کرد که طرفداران این ایده استقبال کرده اند نازل شده است. کوجیما با تور خود را ژاپنی ها از راه، رهبری غرب به نمایشگاه Eurogamer و برای عموم به نمایش گذاشته شده در Metal Gear Solid: صفر زمین. VG247 بود وجود دارد، پنهان در زیر یک جعبه مقوایی برای شنیدن همه چیز او تا به حال در مورد آن می گویند.

FOX موتور FTW کوجیما ارائه خود را با نشان دادن همان برش، صحنه و فیلم گیم پلی است که او در ژاپن پرده برداری کرد، به جز این زمان، و دیدن آن را با چشمان خود را باز کرد، آن را به روشن است که فرآورده های کوجیما است به دنبال دور به آینده با موتور FOX است. تصاویری فوق العاده هستند، و به عنوان کوجیما توضیح می دهد، استودیو او تا به حال به برخی از امتیازات در آوردن این بازی به فرمت های کنونی است. "در حال بازی جهان باز ما متوجه است که ما تا به حال به ایجاد برخی از فداکاری با گرافیک به جا از آن همه در آن وجود دارد، اما 1 چیزی که ما تمرکز بر روی است نورپردازی است." دیدن بازی در حال اجرا در زمان واقعی، آن است روشن است که نورپردازی موتور طراحی شده است دقت در گیم پلی را تحت تاثیر قرار. به جای الگوهای ایستا - است - اما در ظرفیت بسیار زیرکانه ما و نه فقط در مورد نور افکن دشمن مسیر زیر آلی صحبت می کند. همانطور که مار می خزد به سمت یک ترکیب آلاینده های نظامی، کامیون زرهی دیده می شود گردان از محیط، و آن را به عنوان چهره جهت بازیکن، از جا در رفتن لنز باعث می شود که نور صفحه نمایش. این مانع دید مار، بقیه از زمین و دشمنان سخت تر برای دیدن. بنابراین برای اولین بار در روشنایی پویا و واقعی، واقعا شما را مجبور به دقت در نظر گرفتن محیط اطراف خود است. شما نمی خواهید برای اجرا به یک بسته از پاسداران و نگهبانان شما نمی تواند به دلیل کور، بعد از همه. بازی جهان باز، و کوجیما سریع است به این نکته اشاره چقدر آزادی این بازیکنان را، "چون جهان باز شما آزادانه می تواند حرکت کند، نفوذ و پایگاه هر راه که می خواهید. اما این منطقه در اینجا فقط مقدمه از این بازی است. "" شما می توانید در یک هلی کوپتر در هر زمان، در هر نقطه که شما می خواهید تماس بگیرید "کوجیما ادامه داد:" و راه سیستم بازی کار خواهد کرد، این است که زمانی که شما در یک هلی کوپتر، شما می توانید به بازگشت به پایگاه خود را، و یا سر خود را به دیگری ماموریت. همچنین ممکن است به استفاده از هلی کوپتر برای پشتیبانی نیز هست. "

مادر پایه 2.0 که درست است، پایگاه های هستند. شبیه به بازی Metal Gear Solid: صلح واکر، مار پایه است که او می تواند به بعد از ماموریت بازگشت داشته باشد، و آن را در اینجا او را دوباره، تحقیق سلاح های جدید، تقویت دفاع خود را و بیشتر. بهترین از همه، شما می توانید در اطراف آن در زمان واقعی به راه رفتن.کوجیما نشان داد که بازی احداث پایگاه عنصر می تواند دست، در، دست با ادغام گوشی های هوشمند بروید، کوجیما منعکس در عنصر پایه، ساختمان فلزی دنده جامد: صلح واکر، "ما دوست داشت مفهوم در حال توسعه سلاح و ایجاد چیزهای جدید خود را در پایه، و چگونه است که تحت تاثیر قرار می گیم پلی است. "" این یک ایده واقعا سرد بود، "کوجیما ادامه داد:" و چیزی که خیلی محبوب بود. علاوه بر این، در حال حاضر آنها در حال ساخت راه های جدید برای دسترسی به بازی ها. شما نه تنها بر روی کنسول بازی خود را بازی، شما همچنین می توانید به آنها دسترسی از تلفن همراه خود و دستگاه های دیگر برای دسترسی به این بازی است. "کوجیما افزود:" بنابراین من فکر می کنم که نوع سیستم پایه مادر، کار بسیار خوبی است که در نوع از سیستم، و آن چیزی است که ما در حال برنامه ریزی در بازی Metal Gear Solid: صفر زمین. من نمی توانم نشان می دهد بیش از حد در مورد آنچه اتفاق می افتد بعد از اینکه شما در هلی کوپتر خود را دریافت کنید، اما شما می توانید در و پرواز به پایگاه خود را. "" سپس شما می توانید راه رفتن در اطراف پایگاه خود را در زمان واقعی، "کوجیما ادامه داد:" این پایه که ایجاد می کنید. اما اگر شما می خواهید به تمرکز بیشتر بر ماموریت های اصلی، که شما می توانید انجام دهید، بنابراین شما لازم نیست که برای سفارشی کردن پایه اگر شما نمی خواهید به. "احداث پایگاه، یک جهان باز و تمام عناصر پژوهش از فلزی دنده جامد: صلح واکر تمام مبلغ را به یک تجربه بزرگ، و ما فقط خراش در سطح جهان است.جهان بزرگ بد اما چقدر بزرگ است که جهان باز است؟ کوجیما نمی تواند با ما خاص بدهد، اما او را به برخی از نور در محیط همزیستی ریخته بود. با استفاده از هلی کوپتر به عنوان وسیله ای برای سفر سریع، شما مار بین هر یک از جهان باز بازی از آب عبور داده شده است. شما همچنین می توانید یک نقشه در اول شخص از دستگاه رادار مار پروژه و نگاهی به آن خواهد شد. پس از آن در واقع یکی از بزرگ جهان باز مثل Skyrim نیست - به جای - این یک انتخاب در ارتباط تنگاتنگ با محیط های. "این مرحله خاص این است نمونه کوچکی از جهان را باز می کنیم در ذهن داشته است،" کوجیما توضیح داد، "و باز هم، این است که فقط یک پیش درآمد است. اما آنچه اتفاق می افتد این است که وجود خواهد داشت که بزرگتر جهان باز، و شما می توانید هلی کوپتر را بین این مراحل باز استفاده کنید. "" شما باید مراقب باشید در مورد که در آن با شما تماس هلی کوپتر، زیرا اگر آن خال خال می شود می توان آن را سرنگون، کوجیما اضافه شده است، به عنوان هلیکوپتر شروع می شود به زمین در حالی که انفجار سوار Valkyries. این لمس خوب است، و اثرات باد پویا به عنوان وسیله نقلیه زمین های بسیار عالی به نظر می رسد، شلاق زدن شاخ و برگ در سراسر خشونت است. بازی Metal Gear Solid: صفر زمین نیز از ویژگی های یک چرخه روز و شب، بلکه آن است که نوشته نمی شود، و گیم پلی خواهد بود آن زمان است تحت تاثیر قرار، "بعدا در این بازی، زمان پاس در زمان واقعی،" کوجیما توضیح داد: "بنابراین بسته به نوع که شما چگونه بین یک مرحله به بعد سفر، که زمان سفر زمان از روز که شما را در مقصد خود می رسند اثر است." "خورشید را در سراسر آسمان سفر،" کوجیما "، و این ایجاد تفاوت های ظریف در گیم پلی بازی در هنگام نزدیک شدن به یک پایگاه، اگر آن را اولین چیزی که در صبح، ظهر و یا بعد از آن در روز است. "ما در حال مجذوب برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونه همه چیز تغییر خواهد کرد، اما کوجیما مشتاق بود که به خیلی بیشتر جزئیات. بازی Metal Gear Solid: صفر زمین در حال حاضر به دنبال چشمگیر است، و با توجه به ماهیت خروجی کوجیما، ما مطمئن نیستیم که وجود خواهد داشت بسیاری از اسرار و جزئیات هنوز در راه اند، و مثل همیشه VG247 خواهد بود در به دست آوردن همه آنها را به شما است. باشید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا سایت مورد پسندتان هست؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 324
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 106
  • آی پی امروز : 267
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 385
  • باردید دیروز : 163
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 945
  • بازدید ماه : 945
  • بازدید سال : 22,307
  • بازدید کلی : 1,165,093