loading...
بزرگترین سایت بازی
ehsan بازدید : 258 شنبه 08 مهر 1391 نظرات (0)

شیر دارای چشم خود بصورتی پایدار و محکم در آینده از بازی است. VG247 دیو کوک به چت Faliszek در مورد که در آن همه از این عنوان صحبت کرد.a

این هیچ راز که شیر یک استودیو مشغول با انگشت در پای بسیاری از. این ناهنجاری توسط هیچ کس حکومت می کرد، آزاد از قید مالکیت ناشر است، و مایل به سرمایه گذاری به ناشناخته است. این آزمایش ها، نوآوری ها، تکرار ها و افکار شکل در سراسر این صنعت است. این یک الهام بخش بسیاری از. اما این هم رمز و راز بسیاری از مردم است. چگونه کار می کند؟ در آینده چه خواهد شد آن را انجام دهد؟ چرا با توجه به چنین ایدئولوژی های عجیب و غریب و منحصر به فرد که رقبای خود را انجام می دهند چیز دیگری به کار گیرند؟ ما می خواستیم که ضربه ای به درب های خاموش همه کسانی که پرسش های بزرگ، پس از VG247 حال چت با چت Faliszek طولانی مدت، یکی از اعضای خانواده شیر، و یک مرد که بصورتی پایدار و محکم بر این باور است که شما، بله شما خواندن این کلمات، می تواند چه شیر هم اینکار را در مورد شما نمی کنند. شما فقط نیاز به تلاش چیزی وحشی است. VG247: شیر بسیاری از نوآوری های جدید به تازگی نشان داده است. آیا این یک پیشنهاد برای گرفتن یک سر آغاز در نسل بعدی است؟ چت Faliszek: این که ما فقط حفظ کار است. ما فقط به دنبال آنچه که ما می خواهیم به کار بر روی نگه دارید، و آن را فقط اتفاق می افتد که ما اعلام کرد که یک چیز زیادی روی هم چیده شده با هم. ما در حال انجام DOTA 2 به زودی، CS: GO بیرون آمد، و آره، ما فقط رفتن ادامه دهید. هنگامی که کارمند کتاب دریچه به بیرون درز آنلاین، آن را فقط جذاب بود برای دیدن رویکرد خود را به کسانی که از نوع تحولات است. آیا روش شما صادقانه است که باز و رایگان است؟ آن چیزی که در آن به نظر می رسد به عنوان یک رمز و راز است، به ویژه این واقعیت است که این کتاب آمده است، در حال حاضر هیچ مدیران وجود دارد. اما در واقع، هر کس مدیر خود است. این بدان معناست که هر کسی قادر است به آمده تا به شما و می گویند، "چه کار می کنید؟ چرا اینجوری می کنی؟ شما باید قادر به صحبت کردن بیش از حد در مورد آن، و این واقعا مهم است که شما باید مهارت های لازم برای صحبت کردن در مورد آنچه اتفاق افتاده است. شما باید قادر به توضیح زیرا مردم سئوال، بدون اسرار به حفظ از یکدیگر وجود دارد و به بحث و توضیح در بین مردم وجود دارد. هر کس اجازه داده شود تا بدانند چه خبر است با هر چیز دیگری، چرا که همه چیز ما هم گره. منظورم این است، من بحث امروز در مورد آموزش و پرورش و چگونه به صنعت بازی است. هنگامی که ما پورتال 2 چیزهای ما، آموزشی برای برخی از این دلیل است که به معنای همه سوالات فیلدینگ به لسلی REDD - چه کسی مسئول از آن بود - در مورد چگونه به مدرسه و شروع به در صنعت بازی است. بنابراین من این مذاکرات و شروع به صحبت کردن در مورد آن را می خواهم، اگر شما می خواهید چیزی را به چیزی. مردم به من ارسال ایمیل در مورد چگونگی شروع به نوشتن بازی است، اما آن را درست مثل هر کسی می تواند آن را انجام دهد، بنابراین ما شروع به صحبت در مورد آن بیشتر شده است. وقتی که می آید به شیر ساخته شده است مسائل، ما فقط چیزهایی با هم قرار داده و آن را انجام دهید. راههای دیگری برای انجام کارهای وجود دارد، و ما باید کمک به مردم در درک چگونه به انجام این کار از آنجا که ما می خواهیم تعداد بیشتری از مردم را به شروع به ساخت بازی است.

این چیزی شیر همواره انجام می شود، لکه های استعداد و دستیابی مردم است. این است که استخر استعداد تشکر از دیگران بزرگتر و بیشتر به مردم داشتن راه های آسان تر به بازار قابل مشاهده است. من از فکر کردن Kickstarter، iOS و زمینه های دیگر از بازار است. زیادی در مورد آن صحبت می کنیم و البته شما می توانید همه چیز را در کارگاه بخار. مردم را به خنده زمانی که من می گویم، اما آن را مانند، مردم را شش رقم درآمد با انجام این کار به دست آورده است. ما میلیون ها دلار را به مردم داده می شود، به طوری که یک راه مناسب برای رفتن در مورد وارد شدن به صنعت بازی است. پس از دوره را می پذیرند صحنه - آنچه که اتفاق می افتد وجود دارد در حال حاضر قدرتمند است، به دلیل آن را به بسیاری از مردم فرصت ها، و دامن زدن به افراد بیشتری برای انجام این کار است. نیز وجود دارد Greenlight که می تواند یک راه مفید برای هند برای دریافت بازی های خود را به بازار است. که در آن است که ایده می آید؟ که فقط از یک ضرورت به عنوان ما گرفتن بسیار backlogged با درخواست. این سخت است زیرا ما می دانیم که اگر ما در حال ساخت یک انتخاب بد و یا نه در پذیرش بازی به بخار. اگر کسی می خواهد در بخار آب آنها را می گوییم، "هی بچه ها بررسی این بازی، آن را واقعا باید بر روی بخار آب باشد، آن را عالی می باشد. ما همیشه به چیزهایی که مردم در بازی های خود را ارائه نمی کند، اما باید باشد، به طوری Greenlight فقط باعث می شود آن را به یک انتخاب بسیار باز آن را به عنوان جامعه ای که تصمیم می گیرد. شما همچنین حالت تصویر بخار بزرگ به تازگی نشان داد. آیا می آوردن بازی را در اتاق نشیمن از طریق تلویزیون جریان به عنوان گام منطقی بعدی برای این صنعت در حال حرکت رو به جلو؟ آن را برای برخی از افراد است. برای برخی از افراد آن را قطعا راه، و جالب بود به تماشای مردم T واکنش نشان می دهند که نشان می دهد، چرا که بسیاری از مردم در حال حاضر بازی بازی های PC بر روی تلویزیون خود را. اما آنها باید درک کنید که در آن همه چیز در مورد نرم افزار و یکپارچه سازی آن، نه تنها توانایی را به بازی در یک صفحه نمایش بزرگتر است. جالب است و ما در تکرار آن نگه دارید. این موقع چون در حال حاضر بسیاری از بحث در مورد نسل بعد از آینده وجود دارد، که در آن کنسول های فیزیکی دیگر نمی خواهد جعبه، آنها را به خدمات است که در جریان و یا مشترک.برداشت خود را در آن چه خبر؟ من نمی دانم، من آن را سخت. قطعا مردم در شیر تفکر در مورد این نوع از مسائل وجود دارد، اما من نوع سر من فقط به حال در طرف دیگر از چیزهایی است. پس بله، با عرض پوزش من نمی تواند شما را بیشتر از پاسخ که یکی به من بدهید. یک مشکل نیست. بازیکنان باید به شما داده شده برخی از بازخورد خوبی در طول بتا تصویر بزرگ این ایده از جریان خدمات؟ چگونه خواهد شد که بازخورد دیکته زمانی که در حالت راه اندازی به طور کامل؟ من به آن تیم کمی صحبت کنید. من نمی دانم دقیقا چگونه این روند در جریان است، و یا چگونه آنها به قضاوت پیشرفت.

فقط رفتن به Greenlight برای یک ثانیه، ایده از کمک های مالی جمعیت، رای جامعه، Kickstarter و دیگر روش های مشترک واقعا برداشته به تازگی. من می دانم گیب است که از طرفداران بزرگ این ایده است، اما آنچه که برداشت خود را در آن صحنه؟ من بسیاری از مسائل را در Kickstarter تامین می شود. من 60 درصد از این پروژه ها در واقع شکل ایجاد خواهد شد چیزی تا پایان، و من با آن خوب است. رفتن به جالب برای پروژه هایی که مدت زمان طولانی را برای تیم هستند که تجربه نکرده، دیدن آنچه که مردم فکر می کنم، و ببینیم که چه چیزی اتفاق خواهد افتاد دو یا سه سال از هم اکنون. آیا آنها در واقع رفتن به تحویل و از طریق آن می آیند؟ پس آره، که جالب خواهد بود برای دیدن. اما من امیدوارم که آن را حفظ راه عملی بودن، چون من دوست دارم که قادر به دیدن مردم و گفت: «آره، من فقط رفتن را به انجام این پروژه است. ما به تازگی شاهد روزنامه نگار نیویورک تایمز با پوشیدن مجموعه ای از عینکی که اطرافش پوشیده شده وبرای محافظت چشم بکار میرود AR شیر. برداشت خود را در محاسبات پوشیدنی چه خبر؟ گیب زیادی در مورد این ایده قبلا صحبت کرده است، و به نظر می رسد که دیگران رو به کاهش است که مسیر بیش از حد است. اختراع ثبت شده از مایکروسافت به عنوان مثال ما شاهد بودیم. این فوق العاده سرد است. این که ما در آینده به دنبال و مطمئن شوید که ما در حال آماده تلاش برای درک اینکه چگونه همه چیز کار خواهد کرد، چه محدودیت هستند، و چه مشکلاتی را می تواند ما را در به اجرا. اگر شما در حال بازی در اطراف با ایده های که در فضا در حال حاضر شما در حال رفتن به واقعا در پشت این بازی است. بنابراین آره ایم شروع به بازی با آن در اطراف، و یک دسته از مسائل بچه های سخت افزار goofing اطراف و با داشتن برخی از سرگرم کننده با وجود دارد. من در تلاش برای تصور کنید که دفتر خود را به نظر می رسد مانند و من از دیدن ظروف سرباز یا مسافر بی دین از سیم ها و قطعات یدکی. آره، آن را پر از اتاق های متعدد با دستگاه های دیوانه کوچک، و همچنین به عنوان یک تن از ماشین شیطان پین بال دزد است که آنها را به کار آورده است. ما به قدرت تا به حال یک بخشی از دفتر چرا که ما قدرت کافی برای همه دستگاه های پین بال برای همیشه در تاریخ خواهد بود. تو از ماشین شیطان پین بال دزد در دفاتر ما در بیش از حد هرگز. آیا شما فکر که این صنعت تلاش کرده است به فروش سخت افزار پوشیدنی به مردم قبل از در واقعیت مجازی، که البته را نمی کردن؟ آیا این خطر وجود دارد که اتفاق می افتد دوباره؟ فقط مثل هر چیز دیگر، منظور من، من naysayer بر روی گوشی های هوشمند که به عنوان کوچک به عنوان آنها بود. اما من آن را دوست دارم. صرفه جویی چند انتخاب - - واقعا می داند چه چیزی اتفاق خواهد افتاد پایین خط این زمان هیجان انگیز هر چند به خاطر هیچ کس. بله شما فقط باید ببینید چه چیزی در خارج وجود دارد. اما آره چیزهای VR است که قطعا چیزی است که مردم به دنبال در.

اجازه دهید بحث در مورد نرم افزار در حال حاضر. ضد حمله فقط بر روی کنسول به تازگی راه اندازی شده است. عمدتا بوده است حق رای دادن PC، پس چگونه مخاطبان کنسول در واکنش به آن؟ آره خود بوده است. منظور من چیزهایی مانند تیراندازی در 360 نسبت به نسخه PC و همه از آن سخت تر است، اما هنوز هم پارسه. از زمانی که ما در حال نشان دادن این بازی عمومی، مردم را انتخاب کنید تا یک کنترل و آنها، مانند «آه، بله، من به یاد داشته باشید این بازی است. این شسته و رفته است که آنها هنوز هم می توانید آن را به یاد داشته باشید و فقط با پرش به عقب را به رقابت، و من فکر می کنم که کمک کرده است که آن را تبدیل به فوق العاده موفق است. این واقعا محبوب است. شما باید DOTA 2 و همچنین. توسعه چگونه رفتن به شما به عنوان حرکت و نزدیک به یک راه اندازی کامل؟ این واکنش بوده است قابل توجه است. بله، خنده دار خود را به دلیل در مسابقات بین المللی، هر کس که داوطلب شیر و کمک می کند. فقط نشسته و تماشای مردم در این مراسم بازی، هنگامی که ما به کار همه آن را فقط بازی خیلی بیشتر و ما دوباره انرژی برای آن است. شدید و آن را سرگرم کننده است.بنابراین بسیاری از مردم در حال بیرون آوردن و یا کار بر روی MOBAs حال حاضر به عنوان خوب. که اعتبار سنجی از محبوبیت این بازی است؟ آره، و این عجیب و غریب چرا که اگر شما در DOTA 2 نگاه کنید نسبت به CS: GO - آنها خیلی متفاوت است، اما آن را به یک فرمت که بیشتر مردم شروع به لذت بردن از. مردم همیشه بسیاری از مسائل مربوط به شیر آن را به عنوان یک استودیو آنها مشتاق به دانستن بیشتر در مورد و دوباره، کتاب نشت کارمند خود را به ما مشاهده واضح تر در فرهنگ شرکت است. واکنش خود را به آن چه بود؟ بزرگ بود و ما خوشحال هستیم از آن لذت ببرید با این نوع از مسائل است. این نوع از یک چیز عجیب و غریب است که در آن شخص HR به نظر می رسد مثل یک هیولا سخت است اما در واقع او بسیار خوب است. شیر بسیار شبیه به بازی Rockstar است که شما محصولات خود را بیش از حد اعتیاد به مواد مخدره است. شما در مورد آنها صحبت کنید وقتی که شما خوب و آماده، و یا زمانی که بازی در نهایت در دولت ارائه. این است که چرا مهم است؟ گفتن مردم یک بازی فوق العاده است، یک نسخه اضافی را به فروش برساند. اجازه مردم بازی - بازی Left 4 Dead یک مثال خوب است - خیلی بهتر است. همه چیزهای ما قبل از انتشار است فقط به مردم اجازه دهد که آن را بازی طراحی شده است. ما فقط اجازه دهید این بازی برای خود صحبت می کنند به این دلیل که اینترنت ساخته شده است این چیزی که در آن، شما می توانید پشم را بیش از چشم مردم هر بیشتر کشیدن نیست. آنها در حال رفتن به می دانم که شما در حال hyping. اما هنگامی که یک بازی واقعا خوب در قبل از انتشار آنها در حال رفتن به می دانم که شما نه تنها صحبت کردن یک دسته از تلخه PR. منظور من، چپ 4 مرده سری در حال حاضر بیش از 12 میلیون نسخه فروخته شده است. این برنامه به طرز شگفت سرد، و بود که چون من بود در خارج وجود دارد، مانند "آه خدای من! این بازی شگفت انگیز است! خرید آن را! دیدن ضد حمله شماره یک PSN عنوان عالی است، و شما می دانید آن را فقط به خاطر اینکه از مردم در واکنش به این بازی.

و با سمت چپ 4 مرده شما با payday در همکاری: بچه دزدی به تازگی در هیچ نقشه رحمت است. چگونه آمده است که در مورد؟ ما طرفداران از کار خود و بچه ها بزرگ است. ما رو به اویختن با یک دسته از آنها را در E3، که عالی بود، و آن را فقط از طریق حلق آویز کردن اتفاق افتاده است. آنها بچه ها سرگرم کننده و آن را فقط به مانند چیزی که واقعا سرگرم کننده کمی برای انجام به نظر می رسید، به طوری که آره، این فقط یک چیز دیگر کمی ما تصمیم به انجام و از آن لذت ببرید با. سیاه منبع مسا. آیا شما آن را پخش کرد؟ شما چه فکر میکنید؟ آره چون بسیاری از خاطرات که فقط می آیند جاری شدن سیل به عقب وجود دارد. آخرین باری که من بازی نیمه عمر بود قبل از اینکه ما در بازی Half-Life 2 کار کرده است: اپیزود دو. که کمی که در آن شما در حال قدم زدن در اطراف پایه جنگل سفید و دانشمندان صحبت کردن به شما وجود دارد، گفت: چیزهایی که از همان آغاز از نیمه عمر وجود دارد. این یک شوخی در داخل بود، اما من تا به حال آن را از سیاه منبع مسا بازی نیست، پس از آن سرد به عقب برگردید، به علاوه آن را دارای گرافیک بسیار عالی است که برای مطمئن. من می توانم تصور دنیایی که در آن تاریخ می گویند نیست، که یک بازسازی از طرفداران ندای وظیفه 4 اجازه می دهد. این امر برای شلیک دوم به تصویر اول بیرون رفت. چرا مهم است که به این باشد که باز شده و اجازه می دهد تا مردم را به انجام کارهای سیاه و سفید مانند منبع مسا؟ چرا ما نه؟ اما من حدس می زنم شما می خواهم که برای من منافع به طرف دیگر را متقاعد کند، چرا که به نظر من این احساس مانند احساس بسیار رایج است. این به طور عمده شرکت های حفاظت از منافع خود و مسدود کردن هر چیزی است که می تواند اعتبار از محصولات خود را خدشه دار است. خوب اجازه دهید بگویم که سیاه منبع مسا تبدیل وحشتناک. قصد ندارم به آسیب رساندن به نیمه عمر. از آنجا که آن را هنوز هم باقی مانده است. آره دقیقا، و آن را به بازی و به چه بخش هایی است که آنها نگه داشته و در چه راه هایی که در تغییر اوضاع است.

بازگشت به روزهای اولیه، به ویژه هنگامی که شما فقط پس از بازی Half-Life 2 پیوست. آنچه که شرکت در آن زمان بود؟ خب آره، من بلافاصله پس از آغاز آنها حمل می شود نیمه عمر 2، و یکی از وحشتناک ترین لحظات من بود در طول سه روز مصاحبه من، که در آن من فقط حلق آویز شد وجود دارد. من نشسته بود با گیب پشت سر من بود در حالی که من بازی نیمه عمر 2، و من گیر کردم. من نگه داشته شدن بیماری حرکت از این تلویزیون وجود دارد که به مردم بیماری حرکت، و من خسته شده بود و ما در تلاش برای کشف کردن اگر من قرار بود این کار را در شیر یا نه - که برای تلفن های موبایل عجیب و غریب من می دانم - و گیب بود فقط پشت سر من به عنوان من فقط گیر کرده بود. فشار بسیار. من احساس احمق. روز اول خود را بر روی کار مثل چه بوده است؟ تصور می کنم که تطبیق به راه باز شیر را از کار باید یک چالش عجیب و غریب بوده است. من گفت: گیب او پر از کثافت بود. چیست؟ آره [می خندد]. من به او گفتم او پر از کثافت بود و من بود گفت: "هیچ راهی برای این شرکت کار می کند این راه وجود دارد. اما پس از آن شما شروع به درک و دریافت را به شیار؟ آره، و این عجیب و غریب بود و است این دوره تنظیم وجود دارد قبل از اینکه شما متوجه که بله، شما واقعا فقط می تواند به روشن و خاموش کار بر روی چیزی است که شما می خواهید. اما این چیزی است، دیگر، ما استخدام افرادی که درک است که آنها می توانند بر روی آنها می خواهند کار می کنند، اما چیزی که همیشه به آنچه که با ارزش ترین شرکت، و یا آنچه شما فکر می کنم باید با ارزش ترین چیز را به این شرکت است. مثل، "من قصد دارم دیوانه این چیزی است که هیچ کاری نمی کند و هیچ ارزش است. شما در حال رفتن به چیزی که حق را به فکر می کنم. همه ما به یکدیگر صحبت می کنید، و هر کس می خواهد به انجام کارهای درست است. شما استخدام بسیاری از افراد با استعداد را به این سیستم، و باز هم، شما بچه ها در مورد کمک به مردم توسعه دهندگان مشتاق هستند. آیا شما می گویند راه های آموزشی برای این صنعت در حال گرفتن روشن تر و به طور فزاینده ای ماندگار؟ رفتن به دانشگاه، اگر این چیزی است که شما نیاز دارید. من فکر نمی کنم این چیزی است که هر کس نیاز دارد. اما چیزی را به شما لزوما نیاز به یک درجه چهار سال به انجام این کار. اگر شما از یک دوره چهار ساله و شما چیزی ساخته شده است، و سپس شما در حال بیرون آمدن در یک نقطه ضعف است. تو فقط یک رزومه به پرتاب در سطل زباله. شما باید برای انجام آن خودتان فقط، و این کار را با ایجاد چیزی.

است که تبدیل به آسان تر در حال حاضر به لطف موتورهای های ارزان تر مانند وحدت است. منظور من، من فقط به یک فروشگاه نمی تواند راه برود و خرید موتور غیرواقعی 3. که فقط برای توسعه دهندگان جوانه زدن در دسترس نیست. آره، و یا شما فقط می تواند آیتم برای تیم قلعه 2، وزارت دفاع و یا هر چیزی را. یک دسته از چیزهایی که شما می توانید انجام دهید تا زمانی که شما کار خود را هیجان زده وجود دارد. هنگامی که شما در مورد کار خود را هیجان زده، شما می خواهید به موفقیت. این که شما چگونه متوجه است. این احمقانه به انجام کاری است. بنابراین نمونه سازی بهتر است؟ بله، اما شما فقط می تواند وزارت دفاع، و یا بازی های کوچک ایجاد کند. بچه ها احتمالا وجود دارد خارج وجود دارد که فقط فکر می کردند که رفتن به یک بازی مستقل، آن را به نمایش گذاشته، و آنها را به یک توسعه دهنده شد. آیا شیر نمونه یک مقدار زیادی است؟ آیا شما باید بسیاری از مسائل را به قراضه؟ ما در آزمایش اب شلپ شلپ کردن. این چیزهایی که ما کار می کنند، به طوری که آره. من تصور می کنم که استودیو چند اتاق به عنوان آزمایش به عنوان دریچه می کند، به روش باز آن است. فکر کار در یک استودیوی بزرگ با اتاق صفر برای صداهای خلاقیت مانند جهنم به من. بله، اما آنچه که مردم را فراموش کرده است، شیر فقط این فرصت را به این دلیل ما همیشه انجام می شود این است. شما دریافت می کنید خلاق همیشه که داشتن آزادی برای شروع است، اما شما همچنین نیاز به تمرکز است. شما باید به یک دیگر است، اما شما باید برای انجام این کار همه در. چه اتفاقی می افتد زمانی که شما به دست آوردن یک استودیو یا فرد در آن زمینه است؟ آیا می توانم آنها هنوز هم جهت و تغییر کار بر روی هر آنچه که آنها می خواهند، و یا آیا شما آنها را تشویق به نقاط قوت خود بازی؟ خب بله، آنها می تواند انجام دهد. آنها برای پیدا کردن خود را چگونه می توان آنها را با ارزش است. در نهایت من فقط می خواهم به بخار را لمس خواهم. این بزرگ، آن را نمی خواهید دور در هر زمان به زودی، اما آن را نشانی از افزایش رقابت از یاجوج، مبدا، و دیگران است. برداشت خود را در آن بازار چه خبر؟ رقابت خوب است، زیرا تنها باعث می شود که ما بهتر است. ما باید یک دسته از مسائل است که ما در حال کار بر روی است و آن چیزی است که ما فکر می کنیم که ما می خواهیم از نقطه نظر انجام دهد که: "ما، بازی. چه را زندگی ما بهتر است؟ شما نیاز دارید که نوع دامنه بر روی آن است. آیا می توانید به ما بگویید بیشتر در مورد هر یک از کسانی که از ایده های جدید؟فقط یک دسته از مسائل، و برخی آن را فقط به بیرون آمد. ما همیشه آن را پالایش. ما بررسی سیستم کل جامعه و چگونه است که با این نسخهها کار. آن را از چیزی است که ما می دانستیم که ما نیاز به تغییر به این چیز سرد رفت. ما فقط باید برای حفظ پالایش و کار بر روی آن، و کسانی که با ویژگی های جامعه به طور خاص، شوک، تنها راه مردم در واکنش به آن بود. برخی از مردم آن را در ابتدا دوست ندارم، اما آنها آن را دریافت کنید، پس از آن همه فقط در ایده های ما است.آیا می توانید یک بازه زمانی در حالت تصویر بزرگ عرضه خواهد شد؟ سه چیز است که می تواند تغییر کند زمانی که شما در حال حمل و نقل چیزی وجود دارد.شما هم می توانید یک پروژه وقت بیشتر، قرار دادن افراد بیشتری بر روی آن، و یا آزاد چیزی از کیفیت کمتر.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا سایت مورد پسندتان هست؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 324
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 106
  • آی پی امروز : 230
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 319
  • باردید دیروز : 163
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 879
  • بازدید ماه : 879
  • بازدید سال : 22,241
  • بازدید کلی : 1,165,027