loading...
بزرگترین سایت بازی
ehsan بازدید : 281 جمعه 27 مرداد 1391 نظرات (0)

دیشب در جریان گیمزکام در شهر کلن آلمان، سونی کنفرانس خبری خود را برگزار کرد. با این‌که مطمئنا از اتفاقات رخ داده در جریان این کنفرانس و خبرهای آن کم و بیش مطلع هستید، اما جزئیات کنفرانس سونی با رونمایی های زیادش را نیز بدانید.

کنفرانس سونی با یک ویدئوی تدوین شده از بازی‌های Last of Us, Assassin’s Creed 3, Black Ops 2, Dust 514 و چند بازی دیگر شروع شد.

«جیم رایان» رییس بخش تفریحات و سرگرمی‌های سونی اروپا به روی استیج آمد و کنفرانس را با عناوینی که برای ویتا منتشر می‌شوند آغاز کرد.

رایان کنفرانس را با تریلری از LittleBigPlanet ویتا ادامه داد. بعد از نمایش این تریلر مشخص شد که باندل WiFi بازی نزدیک کریسمس با قیمت ۲۵۰ یورو منتشر می‌شود.

یک ویدئو از PlayStation All-Stars Battle Royale که در آن Sackboy, Spike, Dante و شخصیت‌های دیگر نشان داده می‌شدند به نمایش در آمد. همچنین گفته شد که چنان‌چه بازی‌بازان نسخه‌ی PS3 بازی را خریداری کنند، نسخه‌ی ویتای بازی را بدون هیچ هزینه‌ی اضافه‌ای تحت سیستمی به نام Cross Buy دریافت خواهند کرد.

Cross Buy برای بازی‌های PlayStation All-Stars Battle Royale, Sly Cooper, Ratchet and Clank Q-Force فعال خواهد بود.

دیگر عناوین ویتا همچون Assassin’s Creed: Liberation که یک قابلیت جدید با نام «کشتن با لمس» را به همراه خواهد داشت، به نمایش در آمد. در این بازی بازی‌بازان می‌توانند با کروکودیل‌ها مبارزه کنند!

باندل Call of Duty: Black Ops Declassified نیز رونمایی و معری شد. این باندل بازی و نیز یک کنسول با شمایل مخصوص را به همراه خواهد داشت. بازی ماد چندنفره‌ی «چهار در برابر چهار» را با استفاده از WiFi داراخواهد بود. همچنین گفته شد که داستان این بازی بین رخدادهای عملیات‌سری ۱ و ۲ روایت خواهد شد. این بازی نوامبر امسال منتشر می‌شود.

تا پایان سال، ۶۰ عنوان برای ویتا منتشر شده است، و بازی های بیشتری از عناوین PS One در تاریخ ۲۸ اگوست منتشر خواهند شد.

«الکس اوانس» از مدیا مولکول (Media Molecule) به روی استیج آمد و بازی بعدی این شرکت را معرفی نمود.Tearaway عنوان ماجرایی کنسول ویتا است که شمایل گرافیکی کاغذی دارد. بازی‌بازان شخصیتی به نام Iota که یک نامه‌رسان آمده از بعد دیگری است را کنترل خواهد کرد. بازی‌باز در این بازی سعی دارد او را از ویتا خارج کند و به دنیای واقعی بیاورد.

در این بازی بازی‌بازان می‌توانند از صفحه‌ی لمسی پشت ویتا برای کنترل بازی استفاده کنند، همچنین آن‌ها می‌توانندبا فوت کردن روی صفحه باد ایجاد کنند.

یک ویدئو از Killzone: Mercenary یک عنوان جدید برای ویتا که توسط Guerrilla Games ساخته می‌شود به نمایش در آمد. رایان این بازی را “یک تیراندازی اول شخص که نمی‌توانست برای هیچ پلتفرم‌ دیگری ساخته شود” خواند. در ماه‌های آینده بیشتر از این بازی خواهیم شنید.

رایان، بعد از این‌که بازی‌های ویتا را بیخیال شد، به سراغ معرفی یک سیستم جدید تحت عنوان PlayStation Mobile رفت که یک پلتفرم برای سازندگان بازی‌های “هنگام استراحت (اتاق خواب -bedroom-)” است. سازندگان می‌توانند بازی‌های خود را به وسیله‌ی این سرویس منتشر کنند. این سیستم توسط PSN ID کاربران با آن‌ها ارتباط برقرار خواهد کرد. این سیستم که توسط فروشگاه پلی‌استیشن پشتیبانی می‌شود، هم‌اکنون برای وسایل الکترونیکی Android PlayStation فعال است و به زودی برای ویتا نیز راه‌اندازی خواهد شد.

پلی‌استیشن موبایل یک بسته‌‌ی زمان‌بندی شده از بازی‌های اورجینال را برای دستگاه‌های تحت تصدیق سونی و نیز ویتا را وعده می‌دهد. این بازی‌ها از محصولات ناشران زیادی خواهد بود. بازی های مستقل نیز در این سیستم جایگاه ویژه‌ای دارند.

Assassin’s Creed 3 بازی خبرساز بعدی بود. با این که این موضوع را آمازون قبل از آخر هفته‌ی گذشته تایید کرده بود، اما سونی باز هم در جریان کنفرانس خود گفت، که نسخه‌ی PS3 این بازی نزدیک به یک ساعت گیم‌پلی اختصاصی خواهد داشت که متشکل از ۴ مرحله است.

اواخر امسال، Cross-Controller Play DLC pack برای بازی LittleBigPlanet 2 منتشر خواهد شد که این اجازه را خواهد داد تا از ویتا به عنوان کنترلر PS3 استفاده شود. همچنین با اضافه شدن صفحه‌ی نمایش PS Vita به با استفاده از این بسته‌ی الحاقی، راه‌های جدیدی برای بازی‌کردن این عنوان به وجود خواهد آمد.

بازی‌های سرآمد کنسول خانگی سونی مانند Uncharted, inFAMOUS و LittleBigPlanet  با قیمتی معادل ۲۰ یورو منتشر خواهند شد.

بیش از ۵ عنوان PS Plus تا پایان این ماه به این سرویس اضافه خواهد شد. و همان‌طور که می‌دانید اعضای این شبکه می‌توانند بازی Red Dead Redemption را در ماه سپتامبر به رایگان دریافت کنند.

از ماه سپتامبر، عناوین PS + حدود ۲۵ درصد تخفیف می‌خورند و سرویس PS Plus Cloud Storage (فضای ذخیره‌ی ابری پلی‌استیشن پلاس) به یک گیگابایت افزایش خواهد یافت.

«میشایل دنی» از بخش تفریحات وسرگرمی سونی اروپا به روی استیج آمد تا عناوینی برای Wonderbook  معرفی کند. اولین تریلر به نمایش درآمده، متعلق به بازی JK Rowling یعنی Book of Spells بود. این تریلر بازیگران کم سن و سال را در حال خوش‌گذرانی نشان داد.

استودیوی Moonbot  نیز بازی Diggs Nightcrawler که از عناوین واندر بوک است و داستان یک کاراگاه فیلم-نوآر را معرفی کرد.

سونی همکاری تنگاتنگی با BBC برای آوردن Walking With Dinosaurs به واندربوک خواهد داشت. همچنین این شرکت با دیزنی نیز برای عناوین واندربوک همکاری می‌کند.

بعد از این، دیوید روتر از EA Sports به روی استیج آمد و نشان داد که فیفا ۱۳ با Move چگونه کار می‌کند.

سه عنوان جدید برای PS3 رونمایی شدند. بازی اول یک بازی اول شخص هماهنگ با Move است که Until Dawn نام دارد. این بازی یک عنوان ترسناک است. داستان هفت شخصیت در این بازی گفته می‌شود، و بازی‌بازان باید نهایت تلاش خود را برای نجات دادن آن‌ها انجام بدهند.

عنوان بعدی، یک بازی PSN است که Rain  نام دارد و توسط سونی ژاپن ساخته می‌شود. در تریلر به نمایش درآمده یک شهر باران زده به نمایش درآمد در حالی‌که Claire de Lune در حال بازی بود.

عنوان دیگر استودیوی ژاپن سونی یک عنوان سکوبازی با نام Puppeteer است که بعد از آن رونمایی شد. این بازی در یک تئاتر خیالی جریان دارد. در این‌جا بازی‌باز یک پسربچه را که به دنبال راه خانه می‌گردد هدایت می‌کند. تنها سلاحی که این پسر دارد یک قیچی جادویی است.

در قدم بعدی یک ویدئوی جدید از The Last of Us نشان داده شد.

رایان دوباره بر روی استیج آمد و نمایش را با نشان دادن یک تریلر از Call of Duty: Black Ops Declassified به پایان رساند.

سونی یک نمایش قابل ستایش را از خود به جای گذاشت.

شما می‌توانید این کنفرانس را از صفحه‌ی گیمزکام سونی مجددا مشاهده بفرمایید.

 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا سایت مورد پسندتان هست؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 324
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 106
  • آی پی امروز : 262
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 376
  • باردید دیروز : 163
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 936
  • بازدید ماه : 936
  • بازدید سال : 22,298
  • بازدید کلی : 1,165,084