loading...
بزرگترین سایت بازی
ehsan بازدید : 164 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (0)

جاسپر بایرن، خالق انتقادی تحسین مستقل عنوان تنها بازمانده، پروژه جدید خود را با یک دسته از آثار هنری و ایده های محتوا بدست می آیند

صحبت در وبلاگ Superflat خود را، جاسپر cryptically این بازی را نشان می دهد می تواند در هر جهت است. "در واقع ترکیبی از تمام ایده های من تیراندازی در اطراف از سال قطعات بعد از ساخت تنها بازمانده، از سیاه چال انداختن خزنده علمی تخیلی سر و خراب به platformer غریب است ... یا یکی دیگر از راه نگاه کردن به آن ممکن است باشد موبایل و کامپیوتر X را شیطان نفس؟ داستان کمی عجیب و غریب است، هر چند. "او با ترسیم سبک اصلی از مبارزه و الهام بخش در پشت عنوان ادامه می دهد. "این مبارزه، دو دست سلاح های equipable و نورد (من عاشق نورد)، اما من در حال حاضر نوشتن یک موتور برای این نوع موبایل و کامپیوتر فانتوم پروجکشن نوع ساعت شنی را امتحان کنید و محیط زیست را هیجان انگیز تر است، اما بر خلاف آن بازی آن جن برای انتقال کاراکتر استفاده کنید.من هنوز هم یک راه خوب برای قبل از من می تواند این نوع نگاه در بازی، تعداد زیادی از ابزار برای نوشتن و هنر را به منظور جلب. این را از طریق نمونه های مختلف و سبک های هنر، کمی شبیه LS قبل از آن بوده است ... می کند که این نشانه خوبی؟ من حدس می زنم ما خواهید دید ... "حالا جاسپر پوست کنده شده است پرده بر روی بازی جدید خود را انتظار برای دیدن به روز رسانی های بیشتر به زودی. 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا سایت مورد پسندتان هست؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 324
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 106
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 112
  • باردید دیروز : 163
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 672
  • بازدید ماه : 672
  • بازدید سال : 22,034
  • بازدید کلی : 1,164,820