loading...
بزرگترین سایت بازی
ehsan بازدید : 243 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

ابسیدین CEO Feargus Urquhart گفت: ناشران چند قبلا با نزدیک شدن به توسعه دهندگان در مورد مبارزه مشترک برای Kickstart بازی، و سپس انتشار آن را از طریق این شرکت است.

صحبت در استودیو پروژه ابدیت صفحه Kickstarter، Urquhart گفت: یک بار منتشر شده است، با نام تجاری بازی را همراه با اکثریت از سود متعلق به ناشر است.، "او گفت:" ما در واقع از سوی برخی از ناشران در طول چند ماه گذشته که می خواست به ما استفاده یک Kickstarter به انجام شدند. "من به آنها گفت:« بنابراین، شما می خواهید ما را به انجام Kickstarter، با استفاده از نام ما، ما پس از آن به پول Kickstarter بازی را به شما پس از آن، بازی، انتشار، اما ما پس از آن نمی تواند برای حفظ نام تجاری ما را و ما تنها بخشی از سود است. آنها گفتند: 'بله'. "در حالی که آن را برای تلفن های موبایل کمی سایه دار به حداقل می گویند، Urquhart گفت که او احساس می کردند بهترین نیات را در ذهن داشت، به این معنی آن را به عنوان زشت آن را برای تلفن های موبایل. "من فکر می کنم که آنها در تلاش بودند، صادقانه، می شود قادر به انجام کاری با ما و آنها احساس کردند که ساده ترین راه برای انجام آن بود،" او گفت. "آنها پس از آن که نیاز به بودجه مصوب و مقابله با چالش های آن. چیزی که من فکر نمی کنم آنها انجام داد در مورد کنار ما آن چه فکر می کنم آنها واقعا درخواست شد. "ابدیت صفحه Kickstarter پروژه امروز با این خبر که RPG را بر روی مک آزاد به روز رسانی شد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا سایت مورد پسندتان هست؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 324
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 48
  • تعداد اعضا : 106
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 122
  • باردید دیروز : 163
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 682
  • بازدید ماه : 682
  • بازدید سال : 22,044
  • بازدید کلی : 1,164,830