loading...
بزرگترین سایت بازی
ehsan بازدید : 224 دوشنبه 03 مهر 1391 نظرات (0)

مرزی 2 مدیریت اولین شماره یک در UK، ضرب و شتم PES 2013 و آخرین F1. پاتریک Garratt بازی نسخه PC شده است، در طول تعطیلات آخر هفته است.برداشت خود را در زیر وارد نمایید.

ستاره ها و گلوله ها و میادین و جرقه و آره، طنز tyhe # [در نوعی از تابش خیره کننده دندان جلو خوشحالم شما آمد مد و این اثر بر روی یخ می تواند نگه داشتن شما در دریا خیره در تمام طول روز خوب retty. این نوع از آنچه من انجام می دهند چرا که من در نهایت مرده در همه زمان بازی به تنهایی من، سنگ زنی در برابر ساختار وزنه برداری باستانی کمی بیش از حد سخت و آسان برای دو نفر است با وجود این مفهوم مشکل با افزایش چند بازیکن wshen دوم سطح پسر 11 یا هر چیز دیگری. پس از آن مرز، اما مرز 2، و همه چیز ثابت شده است. آن است زیبا و خنده دار اما آن است تینگ مشابه اما بهتر انفجارها انجمن نارنجک سر احمق اما آژیر گه! آبی دارد هنگامی که اندی از CVG می پیوندد به کشتن midgemong من در واقعا، واقعا نفرت که نام BEC ause فقط okand نه من اهمیتی نمی دهند اگر من بیش از حد به کامپیوتر یا whbatever آن را می سازد من فوق العاده غمگین است. می توانید این مرد را بکشند نه به خاطر من مانند یک کودک waek هستم اگر چه ضعف من نیست، اما این بازی اجازه می دهد به من ادامه از آنجا که من انجام می شود کافی نیست و یا هر آنچه باعث می شود من تعجب می کنم که به طور جدی چند بار می توانید از طریق این مسائل به دلیل من در دیدم نیل قلعه در توییتر می گویند صبح امروز آن را به evolutionm نه آن است فقط بازی 1 با همه چیز وصله و ارتقا و من به 'قطعا می خواهم که برنا agfree می توانید آن را برای برخی از دلیل به طوری که او را برگ با 360 نسخه whgiuch من در نصب نیست بازی نیست، بنابراین من شک ما در حال رفتن به قادر به بازی با یکدیگر و کامپیوتر دیو است تا بسیار تا او بازی نسخه 360 هم که خنک است becausd شاید برنا و دیو می تواند آن را با هم بازی و یا whgatever. چیزی که شما فقط دارند به راه رفتن در جایی ضربه چیزی تا کشتن guiy تماشای یک دسته از بچه ها تخم ریزی follo0w diamondbulletstarsquareand بزرگ خود را اگر در یک گروه شما اما اگر شما در حال به تنهایی و سپس نوع آن را خسته کننده به رغم improvem بزرگ، گوش و حلق و 1 1 وجود دارد که واقعا کسل کننده بود در عملیات [ening بیت و آسمان در این یکی به نظر می رسد مانند شگفت انگیز شگفت انگیز است، اما اسکلتی itsjust آرپیجی مستقیم در اسلحه wiuth شخص اول و soloings از start5 پیچ و تاب بخوری. مقایسه اسلحه مقایسه اسلحه های بهتر و سرگرم کننده آن من حدس می زنم shiled اما من نزدیک به 40 و من صادقانه مطمئن نیستید که اگر من می تواند به وضوح مهم در مورد چیزی که در آن پنهان مردان بارها و بارها به من در یک caretoon راه رفتن از سنگ behiund پرش و نصب شده است اسلحه از آن مانند آن را دریافت نمی کند و شکی نیست که این بازی بسیار جذاب است، اما شاید constantness از گلوله و styars و مربع و جرقه است کمی بیش از حد برای من چون من لعنتی قدیمی وجود دارد. من می خواهم به خواندن و نوشتن در مورد مسائل است که فقط روانی نیست در هر ثانیه از هر بازی شما می دانید، و یا شاید من justy باید در مورد بازی نوشتن در هر بیشتر. مرز 2'sgoing فروش خوب و شایسته چنین اما مطمئنا یک نقطه wherre همان است اما بهتر است تنها عملی است اگر شما در mnarkety برای همین اما بهتر هستید. فکر می کنم من می خواهم در حال حاضر بیشتر است. یا هر چیز دیگری.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا سایت مورد پسندتان هست؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 324
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 106
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 163
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 645
  • بازدید ماه : 645
  • بازدید سال : 22,007
  • بازدید کلی : 1,164,793