loading...
بزرگترین سایت بازی
ehsan بازدید : 268 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

ارواح تاریک یک فرقه ضربه برای توسعهدهنده ژاپنی از نرم افزار بود. VG247 دیو کوک صحبت می کند با استودیو را بر روی توسعه این بازی، موفقیت و آینده را منعکس کند.

نرم افزار از در توکیو در سال 1986 تاسیس شد، اما شانس شما در مورد استودیو را نمی دانند تا زمانی که ارواح تاریک در سال گذشته منتشر شد. این یکی از آن دسته از توسعه دهندگان ژاپنی است که بسیاری از بازی های زیر کمربند خود است، اما برای برخی از دلیل و یا دیگر، آن را به صدای قوی غربی تا به حال هرگز.در سال 2009، روح شیطان را در ژاپن پرتاب شد و بازی به سرعت چیزی از افسانه فرقه تبدیل شد. هنگامی که غرب باد از ویژگی های منحصر به فرد خود را آنلاین گرفتار، خرد کردن خشونت و پیشرفت کاملا پاداش، ما می خواست تا آن را برای خودمان تجربه. اما هنوز هم، به عنوان خالق Hidetaka میازاکی به ما می گوید: در حالی که تحسین منتقدان را برای بازی بالا بود، forceasts فروش بودند اسفناک، "در آن زمان که ما فقط پیچیده توسعه، ارزیابی و پیش بینی فروش در شرکت ما خوب نیست، تا من حتی نمی تصور کنید که من می توانم با توجه به فرصت دیگری برای توسعه یک عنوان مشابه دوباره. "اما در نهایت، پایداری از منتقدان غربی را دیدم روح شیطان وارد شده و بررسی در droves. این بازی در نهایت به حال جای پای در غرب و در نهایت آن را برای اروپا توسط Namco Bandai به عنوان ارواح شیطان مجوز: سیاه و سفید فانتوم نسخه. اما در هر حال اجرا با چاپ محدود، اما که موج اولیه کپی شد به سرعت توسط پارسه عنوان کلمه گسترش دهان جامعی است. با این وجود، هم میازاکی قانع نشده بودند که عاقبت همان موفقیت را ببینید، "من تا به حال برای متقاعد کردن هیئت مدیره شرکت و یا دیگر از اعضای این تیم اما من تمایلی به انجام این کار به طور فعال به صادق. من تمایلی به آنها را متقاعد کنم که من در شیاطین ارواح مشغول به کار بود.این عادت بد من است. "" ارواح تاریکی بازی ارائه احساس موفقیت که ممکن است باشد نسبتا نادر در میان بازی های دیگر در حال حاضر است. "میازاکی ممکن است شده اند احساس ترسو در مورد فشار برای توسعه ارواح تاریک، و که می تواند او را با توجه به مالی سرزنش خطر دارد؟ پس از همه، موفقیت از ارواح شیطان می تواند فقط یک اتفاق بوده است. اما چیزی باید کار می کرد به دلیل حمل و نقل سریع به امروز، از نرم افزار در حال حاضر به دنده تا راه اندازی ارواح تاریک "گسترش DLC برای اولین بار، Artorias از آبیس در PS3 و ایکس باکس 360 است. پایه فن استودیو کرده است، بطور قابل توجهی افزایش یافته و تقاضا است که در نهایت در جایی برای بیشتر از خروجی استودیو. نیروی ترکیبی را از نرم افزار را بسیار گسترش یافته فرمت 'روح' در ارواح تاریکی و قدرت بازاریابی Namco Bandai - به نیست ذکر آن بدنام "آماده به مرگ 'شعار - پرداخت کردن، و با توجه به VGCharts چوب خط حساب کردن جدید ترین، بازی کرده است منتقل بیش از 1،67 میلیون واحد در سراسر جهان است. میازاکی به ما ارائه می دهد خود را به همین دلیل او احساس می کند ارواح تاریک یک بازی برتر، "یکی از دستاوردهای اصلی این است که احساس اکتشاف داده شده توسط نقشه چند سطح متصل است. مورد علاقه دیگر این است که بازیکن می تواند یک لحظه از زنگ زنگ در حالت آنلاین به اشتراک بگذارید. به عنوان خالق از این بازی را تجربه کرده اند هر دو به موفقیت و شکست، اما من احساس می کنم که سیاست ما از ایجاد یک بازی است که همه پارسه، صرف نظر از ملیت های مختلف می توانند خود را در غوطه ور بود، اشتباه نمی کند و آن را با تیم توسعه ما شد. "

انتشار ارواح تاریک یک رویداد جهانی، به جای گسترش مبهوت مانند روح شیطان بود، به طوری که آن را لمس می کند که میازاکی و تیم او می خواست به چیزی است که در سراسر جهان فراگیر بود. همکاری با غریبه ها یک عنصر کلیدی از این بازی بعد از همه است، با بازی در پیام ها و راهنمای ویکی قریب به اتفاق همه در حال رشد و همکاری با یکدیگر برای کمک به هر کس ضرب و شتم بازی ها سخت، بسیار، بسیار سخت است، اما این همان نوع مشکل می آید که تنها با تداوم این چالش تا به حالت سخت یا متخصص نیست. در عوض، بخشی از تجربه خسته کننده یادگیری به نظم است. اجرای عجله اطراف گوشه ای کور، بالا بردن سپر خود را خیلی به آرامی، و یا به سادگی نوسان سلاح های شما در حال بازی Bayonetta، و شما به خودتان پیدا کنید بسیار مرده است، بسیار سریع است. نظم و انضباط است کلید، به طوری که در بسیاری از بزرگترین دشمن خود را در روح تاریک خود است. اما هنگامی که شما موفق و زمین که ضربه کشتار نهایی رئیس دشوار شده است که شما با قرار دادن از طریق جهنم ساعت، انسان آیا این احساس شیرین می باشد. ارضاء می کند مجازات قابل تحمل است، و چند بازی ارواح تاریک "سطح ریسک پاداش، مطابقت آنجا که همه چیز یک خطر بالقوه است. میازاکی آن را می داند، و در حالی که این زاویه کاملا عمدی بود، آن را در یک شات حیله گر را در طبیعت آسان یا عدم خلاقیت در صنعت امروز، "ارواح تاریک ارائه شده است، احساس موفقیت است. این مفهوم بازی ارواح تاریک است، پس از آن به نظر می رسد یک بازی دشوار است. ارواح تاریک یک بازی ارائه احساس موفقیت که ممکن است نسبتا نادر در میان بازی های دیگر امروزه "" با این حال، "او می افزاید:" این صنعت فاقد خلاقیت، اما تغییر از مقادیر ارائه شده توسط بازی های معنی نیست. اگر صنعت بازی فاقد خلاقیت، این کار را در یک رکود در ارزش است که ارائه بازی، اما من معتقدم که بازی هنوز هم رسانه ها ارائه بازیکن با ارزش های جدید و متنوع "بازی امروز احساس راحت تر از همتای قدیمی مدرسه - توسط و بزرگ است. پس از همه، شما می توانید یک بازی مثل 1987 مرد مگا را ندارد و می گویند که چیزی شبیه به بازی Halo آسان تر بود، چرا که آن را مطلقا نه. در عوض، آن را به چهار چوب از چالش است که آنها را از هم جدا است. "من سپاسگزار برای همه کسانی که بازی کرده اند و بسیار مورد بررسی قرار ارواح تاریک، و صادقانه خوشحالم از این واقعیت است که مردم می گویند این یک موفقیت بود." یکی از وظایف شما را با مراحل نگاشت حافظه و خطرات، در حالی که آزمون های دیگر توانایی خود را در واکنش نشان می دهند پرواز. به طوری که ارواح تاریک است؟ این هر دو، و در اندازه گیری بیشتر، که قابل درک در بسیاری از بازیکنان آن را رها کردن قبل از آنها واقعا آغاز شده است. با این وجود، میازاکی آماده شد بر شما آسان نیست برای رفتن، "در حالت ایده آل من می خواستم بازیکن را به احساس ناامیدی در امید اول و سپس کوچک در حالی که مواجه کارفرمایان. دشمنان که بازیکنان نا امید کننده رانندگی ترس در همه، و می تواند که احساس موفقیت را ارائه نمی دهد یک بار آنها را به شما ضرب و شتم. بدون یک قطعه کوچک از بازیکنان امید ممکن است با آنها مواجه بودند. و یا تلاش به آنها را ضرب و شتم. دومی و شما خودتان را رفعت است که همراه با ضرب و شتم غیر ممکن است به ظاهر درآمد. این به طور جدی به ارزش غم و اندوه تو قلبم فقط به آن را احساس کنید، و کسانی که احساس می کرد که به احتمال زیاد موافق که بازی می تواند چند که همین حس موفقیت مطابقت. مسلما یکی از سخت ترین مناطق از ارواح تاریک است قلعه سن، پوست مرطوب و سرد و افسرده از یک قلعه گردشگاهها نازک، حرکت تیغه و بی رحم تخته سنگ نورد کامل rammed. ما از میازاکی به خود را برای جنایات خود را علیه بشریت را توضیح دهد، "من به شخصه لذت می برد طراحی اتصالات در نقشه کلی، و دام از توپ نورد غول. تیم توسعه ما نام آن را "Mugen Goro goro" است که به معنی نورد بی پایان »به زبان ژاپنی است. ما بپرسید Miyazki اگر او می تواند نور هر گونه عناصر از ارواح تاریک که شاید خرد شدند و یا تغییر بنیادین ریختن، اما همچون طبیعت در از نرم افزار، با احتیاط از دادن بیش از حد خیلی دور، "همانطور که برای تکامل از طریق فرآیند توسعه من به یاد داشته باشید که مکان باغ Darkroot توسط مدت توسعه تغییر یافتهاست. سیاه چال در واقع قرار داده شد تا پس از Anor Londo رسیده است. "به هر صورت نهایی آن، روح تیره ناراحت، نا امید، افسرده و شادی را به علاقهمندان به بازی در سراسر جهان به ارمغان آورده است. این عهد که مردم مایل به ارائه ایده های جدید شانس، و از همه مهمتر، اعتماد به در مقادیر نسبتا ناشناخته ژاپنی مانند از نرم افزار در غرب است. اما همانطور که از نرم افزار در حال حاضر به گسترده تر، مخاطبان جهانی شناخته شده است، می تواند میازاکی بازگشت تیم او برای بازی سوم 'ارواح'؟ او به ما می گوید که در حالی که او را در شانس پرش اگر تقاضا طرفداران وجود دارد، این تصمیم در نهایت، او را به. با این حال، میازاکی است یک مرد با فروتنی، و بر اساس موفقیت یک بازی است که اساسا طراحی شده برای شما عمل خرد کردن یا اسیاب کردن به زمین، قبل از دادن به شما هدیه ای از دستاورد های کوتاه مدت، گفت: "من سپاسگزار برای همه کسانی که بازی کرده اند و بسیار مورد بررسی قرار ارواح تاریک و صادقانه خوشحالم از این واقعیت است که مردم می گویند این یک موفقیت بود. "نظر شما چیست؟ بهترین و بدترین لحظات ارواح تیره با ما به اشتراک بگذارید زیر وارد نمایید. ارواح تاریک: Artorias از پرتگاه راه اندازی شد بر روی PS3 و ایکس باکس 360 را در سراسر اروپا اکتبر 24.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا سایت مورد پسندتان هست؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 324
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 33
  • تعداد اعضا : 106
  • آی پی امروز : 131
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 158
  • باردید دیروز : 163
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 718
  • بازدید ماه : 718
  • بازدید سال : 22,080
  • بازدید کلی : 1,164,866