loading...
بزرگترین سایت بازی
ehsan بازدید : 176 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

چین تا به حال عشق وعاشقی به مدت طولانی با MMORPGs فانتزی سنتی است، اما آن را مانند به نظر می رسد که رابطه شروع به شکستن، به عنوان خیل پارسه گله به تجربه بازی های سنگین اقدام به جای. یک تحلیلگر در همکاران نیکو نور بر روی خروج اطلاق می شود.

صحبت با Gamasutra، نیکو همکاران تحلیلگر لیزا Cosmas هانسون بازار به عنوان groing خسته از MMORPGs متعارف توصیف شده است، و باعث بسیاری از بازیکنان به دنبال آنلاین بازی سریع تر عمل مانند لیگ افسانه به جای. "برای چندین سال نیکو هشدار داد که موضوع تکراری MMORPGs فرهنگی تاریخ افسانه ای در چین شروع به پارسه با مته سوراخ، هانسون گفت:" و که نوع جدیدی از بازی های لازم برای احیای تقاضای رو به کاهشت _ برای آن دسته از بازی ها خواهد بود. در حال حاضر ما می توانید از داده ها نگاه کنید که بازار تقاضا محور و پارسه، به خصوص کسانی که در نوجوانان خود را و بیست، مشتاق به را امتحان کنید تم های جدیدتر هستند. "Gamasutrea اضافه می کند که چین بازار بازی های آنلاین است که به سرعت در حال تبدیل شدن بخش غالب بازی های این کشور را صنعت، بازی های آنلاین با 26٪ در سال 2012 رشد کرده است، و همچنین به عنوان بازار PC تورم 37 درصد رشد می تواند به بازار چین MMO، که ایالات Gamasutra نسبت داده شود، گفته شده است، بطور قابل توجهی به کندی صورت می گیرد. شما چه فکر میکنید؟ عمل راه به جلو، یا هنوز یک مکان کند، رویکرد تاکتیکی MMORPG؟

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا سایت مورد پسندتان هست؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 324
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 106
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 110
  • باردید دیروز : 163
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 670
  • بازدید ماه : 670
  • بازدید سال : 22,032
  • بازدید کلی : 1,164,818