loading...
بزرگترین سایت بازی
ehsan بازدید : 273 جمعه 27 مرداد 1391 نظرات (0)

کنفرانس خبری شرکت Ubisoft در گیمزکام ۲۰۱۲، با یک پیام مشخص برگزار شد. بازی‌های free-to-play یک هدف اصلی برای این شرکت است. مراسم که حدودا یک ساعت به طول انجامید، به طور عمده بر روی بازی‌های پیش‌بینی شده برای سال‌های اخیر بود که عمده‌ی این بازی‌ها را عناوین رایگان آنلاین تشکیل می‌دادند. کنفرانس یوبی بر روی بازی‌هایی چون ShootMania Storm, Ghost Recon Online و نیز عناوین جدیدی همچون بازی ساخت و کنترل دنیاAnno Online و The Settlers Online مانور زیادی داد. احیانا این کنفرانس برای علاقه‌مندان ایرانی این شرکت زیاد خوش‌آیند نباشد.

بازی اولی که معرفی شد، جنگاوری دریایی در اقیانوس‌های پهناور با نام Silent Hunter Online بود. بعد از آن، چند قسمت مختلف از سری Might and Magic به معرض نمایش گذاشته شد. مانند بازی Might and Magic: Duel of the Champions که یک عنوان کارتی از این سری است و بازی Might and Magic Heroes Online که همان‌طور که احتمالا می‌دانید، یک نقش‌آفرینی استراتژیک کلان تحت مرورگر است. و بازی آخر از این سری که معرفی شد، Might and Magic: Raiders بود که یک اکشن نقش‌آفرینی است. همه‌ی این بازی‌ها برای شروع رایگان هستند. چه اکنون و چه در آینده.

یوبی‌سافت در مورد دو بازی جدیدی که از سری Might and Magic توضیحات بیشتری داد. ابتدا اشاره شد که می‌توانید در بازی Might and Magic Heroes Online قهرمان خود را شخصی سازی کنید، سلاح‌ها و تجهیزات مورد نیاز را انتخاب کنید، ارتش خود را مجهز کنید و به صورت co-op با دیگر افراد آنلاین به رقابت بپردازید. برای این‌کار می‌توانید از همین الان به این سایت مراجعه کنید.

جزئیات کمتری از بازی Might and Magic: Raiders فاش شد. گفته می‌شود که اطلاعات بیشتر از این بازی به زودی بر روی وبسایت آن قرار می‌گیرد. فعلا یوبی‌سافت بعد از معرفی بازی، گفته است که این بازی چهار کلاس کارکتر دارد و می‌شود در هر کلاس به صورت co-op بازی کرد. این بازی هم که یکی دیگر از عناوین free-to-play یوبی است، دارای داستان مرتبط با سری است و قبل از Might and Magic Heroes 4 اتفاق می‌افتد.

بعد از نمایش کوتاهی که هر یک از این بازی‌ها داشتند، نوبت به بازی Ghost Recon Online رسید که توسط استودیوی سنگاپور یوبی‌سافت ساخته شده است و اکنون بتای این بازی فعال است. این بازی در ۴۰ کشور مختلف جهان، شامل اروپا و امریکای شمالی قابل بازی خواهد بود و به بازی‌بازان این اجازه را می‌دهد که در ماد هشت در برابر هشت در هر یک از نقشه‌هایی که مایل بودند به رقابت و همکاری بپردازند. این بازی نیز به طور کامل برای شروع رایگان است و کافی است بازی را دانلود کرده و با ثبت نام در Uplay به بازی بپردازید. (ipهای ایران ظاهرا مسدود اند، اما بازی دانلود می‌شود.)

بازی جدید دیگری که در این کنفرانس معرفی شد، Anno Online است که یک بازی رایگان تحت مرورگر دیگر و این‌بار نسخه‌ی رایگان Anno 1404 است که می‌تواند خبر خوشی برای طرفداران این سری باشد. این بازی قرار است استانداردهای بازی‌های قبلی را وارد فضای مولتی‌پلیر کلان کند. این بازی توسط استودیوی Blue Byte ساخته می‌شود. طبق گفته‌های یوبی‌سافت بازی از رابط کاربری دوباره طراحی شده برای راحت‌تر شدن تعامل با بازی برخوردار است. به همین علت، امکان بازی بر روی هر پلتفرمی که به اینترنت و یک مرورگر دسترسی داشته باشد قابل بازی خواهد بود. این بازی هنوز عرضه نشده است و تاریخ این رخداد هم مشخص نیست، اما با سر زدن بهوبسایت بازی می‌توانید آخرین اطلاعات را از آن به دست آورید.

آخرین بازی معرفی شده در جریان کنفرانس، Silent Hunter Online بود که به عنوان یکی دیگر از عناوین رایگان یوبی شناخته می‌شود و انحصارا در اختیار کاربران پلتفرم PC قرار خواهد گرفت. این بازی که شبیه‌ساز جنگ‌های دریایی است از حالت co-op تحت قالب کمپین Battle of the Atlantic پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند در این بخش به صورتی تیمی به نام Wolfpack  با تجهیزات انتخابی به مبارزه بپردازند.این بازی احتمالا سه ماهه‌ی آخر ۲۰۱۲ منتشر می‌شود. برای آپدیت‌های احتمالی به سایت این بازی سر بزنید.

بدین ترتیب، کنفرانس گیمزکام یوبی‌سافت بدون هیچ سر و صدای خاصی به پایان رسید و ۱۵ دقیقه هم از وقت آن اضافه آمد.

این کنفرانس به دلایلی به صورت زنده بر خلاف وعده‌های قبلی پخش نشد و دلیل تاخیر در گزارش کنفرانس نیز همین مورد است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا سایت مورد پسندتان هست؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 324
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 106
  • آی پی امروز : 246
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 345
  • باردید دیروز : 163
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 905
  • بازدید ماه : 905
  • بازدید سال : 22,267
  • بازدید کلی : 1,165,053